فنر دلار رها می شود؟ / دلار مرز مقاومتی را شکست

ژیوار

بررسی چارت نوسانات شاخص ارزی تهران در دهه سوم تیر ماه حکایت از نوسان قیمت دلار در کانال ۵۷ هزار تومان دارد. از سوی دیگر در این هفته اعضای خانواده سکه قد کشیدند و مسیر رشد را طی کردند.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار که در سه روز ابتدای ماه جاری در حال تلاش برای شکست مرز مقاومتی ۵۸ هزار و ۲۰۰ تومان بود، در آخرین روز معاملاتی هفته از این محدوده عبور کرد و به ۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

همچنین قیمت درهم امارات در اولین روز مرداد با ۱۵ هزار و ۷۴۰ تومان بسته شد و روز گذشته بر روی ۱۵ هزار و ۸۴۰ تومان قرار گرفت.

خبر فوری:

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

قیمت سکه و طلا در هفته دوم مرداد ماه

دنیای اقتصاد گزارش داده است در کنار نرخ دلار و درهم، قیمت  طلای جهانی که در ۲۷ تیر ماه با ثبت یک رکورد به ۲۴۸۲ دلار رسیده بود، در روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه تا محدوده ۲۳۵۳ دلار پایین آمد و در نهایت در حول و حوش ۲۳۶۱ دلار معامله شد.

سکه امامی اولین روز مرداد ۴۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت داشت و روز گذشته بر روی ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

نیم سکه نیز با رشد ۴۰۰ هزار تومانی به ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید؛ ربع سکه هم با افزایش ۳۵۰ هزار تومانی تا محدوده ۱۴میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و با ۱۰۰ هزار تومان رشد بر روی مرز ۷ میلیون تومان قرار گرفت.  بازدهی دلار، درهم ، سکه، نیم سکه و ربع سکه در هفته جاری مثبت بود اما طلای آبشده برخلاف  سایر بازارها بازدهی منفی را ثبت کرد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز