فروش فوری خودرو شاسی بلند توسط ایران خودرو از امروز (جزئیات)

هایما اس 7
لست سکند

ایران خودرو فروش فوری شاسی بلند چینی که پیش از این دچار توقف تولید شده بود را از امروز پنجشنبه 24 تیرماه آغاز کرد.

شرکت ایران‌خودرو، نوزدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه تنها یک محصول آن هم برای اولین بار، اجرا می‌کند. ثبت‌نام برای شرکت در این طرح از امروز (پنجشنبه) آغاز شده است.

مشخصات فنی

ایران‌ خودرو در سال 1394 هایما S7 را به‌عنوان یک خودروی نیم شاسی تک‌دیفرانسیل و تنها در تیپ «اتوماتیک» به بازار معرفی کرد. هرچند S7 دنده‌ای راهی بازار کشورمان نشد اما امکانات مانند ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، کروزکنترل، تنظیم نزدیکی ستون فرمان و رینگ‌های بزرگتر تنها مختص مدل اتومات آن است.

در سال 1396، مدل توربوشارژ S7 با پیشرانه 1.8 لیتری توربو و با ظاهری متفاوت و فیس‌لیفت شده درکنار تجهیزات بیشتر، به بازار ایران آمد که خطوط عمودی جلوپنجره‌اش، از بارزترین تفاوت‌های S7 توربو با S7 دو لیتری است. باتوجه به شتاب‌گیری بسیار بهتر مدل توربو نسبت به مدل دو لیتری و همچنین وجود امکانات بیشتر، می‌توان گفت که S7 توربو خودروی مناسب تری است.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت و موعد تحویل

با توجه به شروع مجدد تولید خودرو هایما، نوزدهمین دوره فروش فوق‌العاده گروه صنعتی ایران‌خودرو تنها با عرضه محصول هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی ۶۴۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

متقاضیان شرکت در این طرح از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه ۲۶ تیرماه) فرصت دارند تا برای ثبت‌نام این خودرو اقدام کنند. پس از اتمام مهلت ثبت‌نام طبق روال همه طرح‌های فروش ایران‌خودرو، یک روز بعد (یکشنبه ۲۷ تیرماه) قرعه‌کشی برای مشخص شدن برگزیدگان در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام خواهد شد و مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از سایت ایران‌خودرو به نشانی www.ikco.ir پخش خواهد شد.

اسامی مشتریان نهایی نیز حداکثر سه روز پس از پایان زمان ثبت‌نام از طریق سایت فروش محصولات این شرکت به نشانی esale.ikco.ir که ثبت‌نام نیز از طریق همین سایت صورت می‌پذیرد. ضمن اینکه پیامک نیز برای منتخبان ارسال خواهد شد. پس از مشخص شدن برندگان این طرح، (مشتریان نهایی) ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را واریز بصورت کامل واریز کنند.

متقاضیان پیش از قرعه‌کشی، هیچگونه واریز وجهی نخواهند داشت و ثبت‌نام تنها از طریق سایت رسمی این شرکت انجام خواهد شد.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و تنها همانطور که از مرحله هیجدهم اجرایی شده است، شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها طبق مصوبه کمیته خودرو حذف شده است.

براین اساس شروطی همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… همچنان اعمال خواهند شد.

از اسفند ماه سال گذشته هم که فرصت سه ماهه برای مراجعه منتخبان به شبکه خدمات پس از فروش به جهت گارانتی خودرو با حداقل کاردکرد ۱۰۰۰ کیلومتر به پنج ماه افزایش یافت که در صورت عدم مراجعه به نمایندگی پس از پنج ماه از زمان تحویل خودرو برای دریافت سرویس اولیه، گارانتی خودرو ابطال می‌گردد.

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “فروش فوری خودرو شاسی بلند توسط ایران خودرو از امروز (جزئیات)

  1. محمد گفته:

    با سلام‌با این حقوقها صد سال اگر کارکنیم قادر بخرید چنین خودرو هایی نمیتوان بود زندگی برای پولدارهاست، کاررمند جماعت حتی پریاید ۲۰ میلیونی که شده ۲۰۰ میلیون تومان را نمیتوانند بخرند، آنقدر با این حقوق کم تا سربرج کارمندها دوام نمیآورند من متاسفم نه مسئول نه ناظری هست که بفکر قشر ضعیف جامعه دلسوزی کند، خدا آینه همه را بخیر کند.

  2. حسین گفته:

    سلام آخه من نمیدونم باز با این قیمتا بازار گرمی هم میکنن که قرعه کشی میکنیم . با این قیمتا که الان کرمان موتور و فردا دارن شرایطی میدن جمع کنین کاسه و کوزه رو یه روزی برسه که ایران خودرو و یاسایپا مثل قدیما التماس کنن بیایید خودرو بخرید اون هم با شرایط ظلم پایدار نیست

  3. محسن مجیدی گفته:

    هر دم از این باغ بری می‌رسد ..دوستان مگه داریم .واقعا کسی 640میلیون پولش را میده تا سه ماه دیگه بره ماشین 680تومانی که سندش آزاد نیست بگیره . واقعا اینا مردم را چی فرض کردن .خدا مردم چرا واقعا ،، بخدا نمی دونن چی بگم یه ماشین پارس با قیمت 145تفاوت 100درصدی داره ولی این کلا 40تومان تفاوت داره اونم سندش در رهن ..وای وای وای

  4. حسین گفته:

    چرا پول مردم ومیگیرید و وعده دروغ میدید باپول مردم بدهی وحقوق پرسنل خودتون ومیدید الان هم که میخواهید برید تعطیلات 50 درصدعیدی و حقوق میخواهید با پول مردم بدید بسه دیگه کلاه برداری مردم گول نخورید

  5. یاسی گفته:

    هوچی گری میکنن بازار سیاه و خودشون راه انداختن مردم اگه هستن گول نمیخورند تو این بازار سیاه که خودشون خریدار خودشونن مگه دیونه تن مردم پولشون و بخوابونن اهن پاره بخرن میرن باغ میخرن ۵۰ درصد تو ۴ ماه سود میکنن

  6. احسان بهمنی گفته:

    واقعا جای تاسف داره با این قیمت قرعه کشی هم میکنید فقط دلال‌ها ثبت نام میکنند و خدا براشون خوش نخواد چون اگر کسی نمی خرید این وضع پیش نمی اومد

  7. حسین گفته:

    دوستان اینها دارن با شعور ما بازی میکنن. ما نباید گول بخوریم اینقدر دور ازجان بدبخت شدیم که بیان آشغالهای چین رو با قیمت‌های گزاف بهمون بفروشن؟؟؟ این طرحهای فروششون فقط بازار گرمی ومایه خجالته.کجای دنیا یه همچین طرحهای مسخره ای وجود داره؟؟؟

  8. سقف کاذب gst گفته:

    سلام خسته نباشید قصد خرید شاسی به صورت نقد رل دارم چه ثبت نان چه آذاد راهنمایی کنم جهت واریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز