خودرو ارزان قیمت ملی جایگزین پژو 206 تیپ 2 می‌شود

توقف تولید پژو 206 تیپ 2

تولید پژو 206 تیپ 2 که در حال حاضر ارزان ترین مدل از این خودرو و محصول شرکت ایران خودرو است به زودی متوقف خواهد شد و جای خود را در سبد محصولات این شرکت به یک خودرو ملی ارزان قیمت می دهد.

به گزارش کاماپرس، بررسی آمار بخشنامه های پیش فروش ایران‌خودرو حکایت از آن دارد که دیگر خبری از حضور آخرین بازمانده محصولات خانواده پژو 206 یعنی خودرو 206 تیپ 2 نیست.

این درحالیست که پیش از این پژو 206 تیپ 2 در اغلب پیش فروش های ایران خودرو پای ثابت بود و بعد از توقف تولید و فروش پژو 206 تیپ 5 از سوی این شرکت به عنوان تنها گزینه برای متقاضیان سواری هاچ بک از ایران خودرو مورد استقبال قرار می گرفت.

حذف 206 تیپ 2 از حواله های پرسنلی ایران خودرو

همچنین اخیراً این خودرو از خودروهای قابل انتخاب حواله های پرسنلی این شرکت که همیشه یکی از محصولات قابل عرضه توسط شرکت به پرسنل ایران‌خودرو بود نیز حذف گردیده است.

شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از توقف تولید قریب الوقوع  پژو 206 تیپ 2 خبر می دهند و کانال اخبار روز خودرو نوشته است که براساس اظهارات مدیر عامل ایران‌خودرو، مقرر شده یک خودروی ارزان قیمت ملی که توسط ایران‌خودرو طراحی شده است جایگزین پژو 206 تیپ 2 گردد.

آریاک سفر

با توجه به پیش فروش های انجام شده در سال 99 و 1400 پیش بینی می شود این مدل پژو در سال 1400 به متقاضیانی که آن را در دوره های قبلی پیش فروش ثبت نام کرده اند تحویل شود اما دور جدیدی از پیش فروش این خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو صورت نگیرد.

ضمن این که اگر خودروی جایگزین و در رده قیمتی 206 تیپ 2 به بازار معرفی نشود همچون دو مدل دیگر این خودرو یعنی پژو 206 صندوق دار و پژو 206 تیپ 5 با افزایش تقاضا و مانور دلالان و واسطه و گران شدن پژو 206 تیپ 2 مواجه خواهیم شد.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خودرو ارزان قیمت ملی جایگزین پژو 206 تیپ 2 می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز