خانم سوپر استار به دنبال خرید قصر 1560 میلیارد تومانی

خانم سوپر استار موسیقی و سینما و یکی از مشهورترین سلیبریتی های حال حاضر جهان در ایام میانسالی به دنبال خرید یک قصر لاکچری به قیمتی نجومی معادل 1560 میلیارد تومان است.

به گزارش کاماپرس، برای خرید یک خانه لاکچری چقدر باید هزینه کرد؟ مشهور است که گران ترین خانه جهان به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تعلق دارد که در فرانسه واقع است.

ثروتمندان دیگری نیز در جهان وجود دارند که مالک قصرها و عمارت های بسیار گران قیمت هستند و برخی از چهره های مشهور موسیقی و سینما نیز خانه های مولتی میلیاردی و حتی جزیره هایی متعلق به خود دارند. حالا خبر رسیده است که جی‌لو یا همان جنیفر لوپز نیز سودای خرید یک خانه بسیار گران قیمت را در سر می پروراند.

اخبار جنجالی و پربازدید امروز را بخوانید:

خانه 156 میلیاردی جیلو کجاست؟

بنا به گزارش رسانه ها جنیفر لوپز، بازیگر و خواننده 48 ساله و بن افلک، بازیگر 51 ساله در لس آنجلس در حال بازدید از خانه های سطح بالا بوده اند. رسانه TMZ تصویر حضور این زوج را در حال بررسی برخی از  خانه های محله هولمبی هیلز منتشر کرده است.

آریاک سفر

جنیفر لوپز

یکی از خانه هایی که این زوج برای تماشای آن رفتند 65 میلیون دلار قیمت دارد که با دلار 24 هزار تومانی قیمت آن معادل با 1560 میلیارد تومان است. این خانه نزدیک به 3 هزار متر زمین دارد و هشت اتاق خواب و 12 حمام و سرویس بهداشتی و حتی یک سالن بولینگ هم در آن وجود دارد.

شایان ذکر است جی‌لو آخرین بار به همراه آلکس رودریگز شریک قبلی زندگی اش یک خانه لاکچری به قیمت ۴۰ میلیون دلار خریده بود. آن خانه که در واقع یک ویلای کنار دریا به شمار می رود به اقیانوس اطلس راه دارد و مساحت آن ۳۷۰۰ متر مربع است.  خانه لوکس قبلی جیلو یک بندر اختصاصی دارد که وی می تواند از آن برای تردد با کشتی تفریحی کوچک خود استفاده کند.

ضمنا ویلای قبلی جنیفر لوپز از امکاناتی شامل۱۰ اتاق خواب ، یک آسانسور لوکس، یک آشپزخانه بزرگ بسیار مجهز، یک اتاق اختصاصی به عنوان کتابخانه و همچنین یک مجموعه استخر، جکوزی و وان در فضای باز برخوردار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

23 دیدگاه برای “خانم سوپر استار به دنبال خرید قصر 1560 میلیارد تومانی

    • علی قاسمی گفته:

      اینکه پورن استار و سوپر استار آنطرف آب چه میکند ! ربطی به مننداره ولی بنظر شما اگر به مسائل اجتماعی و فساد و سوپر استار ها و آقا و شازده خانمها و فساد ائینی و فهشا کشور خود بپردازیم بهتر نیست ! جناب عادل شما اگر از مسائل پشت پرده صدا و سیما و شرح وقایع اختلاسها مالی و باستی خیلی و قیمتهای نجومی و ویلا با چشمه طبیعی در آن و .. بگوید! اطلاعات بدرد بخورتریست تا بدانیم در کجای کاریم البته کمی جسارت و بی قرضی و انصاف و شرافت لازمه کار است که باور دارم که دیگر کیمیاست !؟

  1. مهدی گفته:

    چقدر شفافیت حس خوبی به ادم میده . این که از کسی پنهون نیست یه سوپر استار یا یه ثروتمند پولشو از کجا اورده و داره کجا خرج میکنه . این که چیزی برا پنهون کردن وجود نداره چون طرف از حسابرسی نمیترسه .
    به نظرتون مملکت ما هم میتونه به اینجا برسه

  2. ص گفته:

    تف بر ثانیه ثانیه حضور دراین دنیای سراسر ظلم وتبعیض افرادی هستند که من میشناسم و40سال مستاجرند و به برکه دولت الا برکه ا…دیگرامیدی به خانه دارشدن ندارند ان وقت یک زن ولگرد فاحشه اینچنین کاخی می خرد

  3. عادل گفته:

    شما مطمئنی که این شخص فاحشه هست؟ حتما توقع رفتن به بهشت هم داری؟ اون شخص زحمت کشیده از استعدادی که خدا بهش داده استفاده کرده و ثروتمند شده و الان هم داره دنبال خریدن خونه میگرده؟ شما اگه عقده داری به سر کسی فریاد بزن که باعث بدبختی میلیونها هموطن شده

    • علی قاسمی گفته:

      اینکه پورن استار و سوپر استار آنطرف آب چه میکند ! ربطی به مننداره ولی بنظر شما اگر به مسائل اجتماعی و فساد و سوپر استار ها و آقا و شازده خانمها و فساد ائینی و فهشا کشور خود بپردازیم بهتر نیست ! جناب عادل شما اگر از مسائل پشت پرده صدا و سیما و شرح وقایع اختلاسها مالی و باستی خیلی و قیمتهای نجومی و ویلا با چشمه طبیعی در آن و .. بگوید! اطلاعات بدرد بخورتریست تا بدانیم در کجای کاریم البته کمی جسارت و بی قرضی و انصاف و شرافت لازمه کار است که باور دارم که دیگر کیمیاست !؟

  4. خانم ایرانی گفته:

    ایشون از زحمت و تلاش هایش به اینجا رسیده، با اختلاس و پول بادآورده که نبوده، لطفا حرف دهنتون رو بفهمید و بزنید، ایشون یک هنرمنده نه یک ولگرد فاحشه!!!! آقا یا خانم ص مشخصه که از چه قشر افکاری هستی

  5. آرش گفته:

    اون افرادی که چهل ساله مستاجرن میتونن عرضه داشته باشن و مثل بقیه کار کنن و پول در بیارن
    بقیه مردم بدهکار هیچکس نیستن.
    هرکسی نون لیاقت خودشو میخوره
    هرچی ادم بی عرضه س جم شده و از نامردی دنیا میناله

    • م گفته:

      معلومه تو هم نون بازوتو نخوردی که اینجور وراجی می‌کنی اهل کدوم شهری مایلم ملاقات کنم ببینم بااین درکی که داری از کارو درآمدچقدرسردرمیاری که سخنرانی می‌کنی و زحمت کشیدن چندین وچندساله کارگران رو زیر سوال میبرید وبه بی عرضگی ربط میدی باعرضه…!!!

  6. رسول راد گفته:

    آخه بی انصاف آیا شرایط فعالیت اقتصادی برا همه یکسان هست که میگی هر که به جایی نرسیده بی عرضه س.

  7. Poyan گفته:

    بسیارمیگن جنیفرلوپز انسان خیری هست ودست خیلیهاروگرفته یقین بدان ازهردستی که میدی ازاون دست میگیری اگرایران ماهم مسولین لیاقت داشتند تمام کوجه خیابانها راطلافرش میکردند بازهم ثروتش تمام نمیشد نه انکه اختلاس گرانش فرزندانشانرا به قلب امریکا میفرستندمثل ابتکارو حداد ولاریجانی ونوبحت وروحانی ووووو وادمهاش تاکمرخم شده انددرزباله دانها اینست نتیجه خیررساندن به دیگران میبینیم ولی یادنمیگیریم متاسفانه ادعا هم داریم !!!!!!!

  8. حسن گفته:

    خو گوسفند،ادم بی عقلی مثل تو میشه رییس‌جمهور بعد وضع مملکت اینجوری میشه،تو این مملکت اگ کسی رو نداشته باشی پیشرفت نمی کنی،چندتا فوق لیسانس دانشگاه دولتی داریم که دارن گارگری می کنن،زحمت نکشیدن؟عرضه ندارن؟جایگاه اینا گارگریه؟
    هیچی نمی فهمی خب،فقط حرف می زنی،عقل تو کله ات نیست،توش پره کاه هست

    • حسین گفته:

      اینا رو جدی نگیر اینا آدم نیستن اینا همون جماعتی بودن که چهار سال پیش ب روحانی رای دادن و اونقدر از قبل روحاني کیسه هاشون پر از مال حرام شده که الان اینجوری از عرضه و لیاقت حرف میزنن آدمایی مثل احتکار گران و رانت خوار های اقتصادی و دلال های اقتصادی که کاری جز مکیدن خون مردم ندارن این آقای … هم از همون دسته آدم های نامرد هستش دقیقا عین ساشا سبحانی که خودشو باباش پول یه مملکت رو بالا کشیدن حالا میاد میگه هر کی مثل من نمیتونه پول دربیاره بره بمیره نتیجه تفکر لیبرالیسم و دولت تدبیر و امید حسن روحانی بهتر از این نمیشه

  9. محمد گفته:

    در هنگام تنگ دستی در عیش و کوش و مستی کین کیمیایی هستی قارون کند گدارا.
    ببینید چه ادمایی به چه موفقیت هایی دست پیدا میکنن.
    بعدبا تمدن بیش از ۷۰۰۰ سال هیییچ فقط هیچ…

  10. ناصر گفته:

    اتفاقا همین خانوم کارهای انجام میده معادل کل کارهای خیرین ایران هست برید تحقیق کنید بنده اصلی کیه؟

  11. ... گفته:

    فرق بین مسلمان جمهوری اسلامی که خیانت و اختلاس میکنن با یک نامسلمان خارجی که نه خیانت کرده و زحمت کشیده

  12. وفا گفته:

    به نظر من نتیجه زحمات خودش هست وکشور ی آزاد که اجازه فعالیت به هر رسته وشغل وهنری را میدهد
    از همه مهمتر دوستان غصه نخور ید ما هم انشاالله میریم بهشت وکنار جوی شراب وعسل زیر سایه درخت می خوابیم واز مامور بهشت درخواست میکنیم که خانم جی لو بیاد وبرامون لاتین برقصه!!!!!
    حالا بگو چرا غصه؟؟؟؟

  13. علی قاسمی گفته:

    شما فکر میکنید که اهل قلم و صادق هستید و قصدی ندارید و اگر نه نظر همه را درج کرده و به مسائل کشور خود می پرداختید چگونه میشود برنامه ژستیه کثیف شما را قطع کرد طاقط انتقاد داری نظر را درج کن اگر انسانی !!

  14. رضا گفته:

    یه تحقیق کنید ببینید چند درصد ادمهای موفق فیلم می‌بینند موسیقی گوش میدهند هله هوله میخورند خوب که دقت کنید پولهای اقشار کم درآمد از یکجا سر در میاورد ماها یک هرم درست کردیم بله خانوم لوپز هنرپیشه و خواننده اینهمه ثروت را ما انسانها در هر روز پرداخت کردیم چرا چون بیکار هستیم عادت نکردیم خانواده دور هم باشیم جلوی تلویزیون خب نوش جونش من لپ کلام گفتم خودتون واسه این یک انشا درست کنید ما پایین هرم هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز