تولید شاسی بلند 8 سیلندر چینی با موتور پرقدرت در ایران (تصاویر)

شاسی بلند 8 سیلندر

پس از انقلاب اسلامی شاهد تولید یا مونتاژ خودروی شاسی بلند 8 سیلندر در ایران نبوده ایم اما یک شرکت خودروسازی بخش خصوصی به زودی نخستین شاسی بلند 8 سیلندر را با قدرت قابل توجه 286 اسب بخار روانه بازار می کند.

به گزارش کاماپرس، نخستین شاسی بلند پرقدرت 8 سیلندری که قرار است پس از سال ها در بازار خودرو کشور ما به فروش برسد طبق روال سال های اخیر محصول کشور چین است.

هفت صبح درباره این خودرو نوشت؛ تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می دهد که پرچم دار برند CHTH نام هِنگتیان ال 4600 به ایران رسیده است. هنگتیان 4600پیش از این به خاطر شباهتش با لندکروزر سری 200 نقل رسانه‌ها شده بود. در تصاویر زیر می توانید شباهت لندکروز را با این شاسی بلند 8 سیلندر چینی ها مقایسه کنید.

 

آریاک سفر

این خودرو که طراحی و توسعه آن به پیش از سال 2016 مربوط می شود، از معدود خودروهای چینی است که به موتور 8 سیلندر خورجینی مجهز است. به گزارش اتومبیل فارسی شنیده ها حکایت از این دارد که هنگتیان 4600 توسط سیف خودرو در ایران مونتاژ و عرضه خواهد شد و فعالیت‌های مربوط به دریافت مجوزهای تولید آن مدتهااست در جریان است.

CHTC بیشتر به تولید وانت‌های سبک می‌پردازد و پیش از این در سا لهای ابتدایی دهه 90 شمسی برای ورود به بازار ایران با شرکت کیش خودرو دیزل مذاکراتی داشته که هرگز به نتیجه نرسیده است.

شاسی بلند 8 سیلندر

یک موتور پرقدرت و هیجان انگیز

هیجان انگیزترین ویژگی هنگتیان 4600 پیشرانه حجیم و قدرتمند آن است. مهمترین موتوری که برای این خودرو در نظر گرفته شده، یک نمونه 4.6 لیتری بنزینی تنفس طبیعی است. این پیشرانه توان تولید286 اسب بخار قدرت و 410 نیوتن متر گشتاور را دارد.

در صورتی که سیف خودرو بتواند تولید نسخه 8 سیلندر هنگتیان 4600 را در ایران آغاز کند، می توان گفت این نخستین قرارداد تولید سواری پس ا ز انقلاب اسلامی است که در آن از پیشرانه 8 سیلندر استفاده شده است.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سیف خودرو
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “تولید شاسی بلند 8 سیلندر چینی با موتور پرقدرت در ایران (تصاویر)

  1. محمد قلی گفته:

    داداش رو فروغون موتور کولر هم ببندی ما براش صف میبندیم و میخریم. تشکر از ابن همه امکانات

  2. شبیر باقری گفته:

    خودرو چینی را با حضرت سلطان لندکروز مقایسه نکن، این یک توهین آشکار به حضرت سلطان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز