فروش خودرو در بورس ؛ جدیدترین اظهارنظر مدیرعامل ایران خودرو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طبق اعلام مدیرعامل ایران خودرو دنا، سورن و رانا به زودی در بورس کالا عرضه خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، مهدی خطیبی درباره عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: سیاست‌هایی همچون افزایش تیراژ و تنوع محصولات باید در راستای کار قرار گیرد ولی گفتنی است که در مرحله بعد عرضه خودرو در بورس کالا محصولاتی همچون دنا، سورن و رانا در این بازار عرضه خواهند شد.

60 میلیون تومان کاهش قیمت بازار به دنبال فروش خودرو در بورس

خطیبی افزود: ایران خودرو در بازار به دنبال سود نیست ولی ضرر هم نکند. اما مهم این است که خودرو با چه قیمتی به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد. با فروش خودرو بورس کالا هایما در بازار 60 میلیون تومان کاهش قیمت داشته است. همچنین هدف ما این است که خریداران به جای تحویل سه ماهه، یک الی دو ماه پس از معامله خودرویشان را تحویل بگیرند.

مدیرعامل ایران‌خودرو درباره حذف قیمت‌گذاری دستوری خودروها گفت: ما از هر سیاستی در راستای کاهش ضرر استقبال خواهیم کرد ولی حذف قیمت‌گذاری دستوری برعهده ما نیست.

او همچنین درباره واگذاری سهام ایران خودرو نیز اشاره کرد که 24 درصد سهم تودلی که 1.5 درصد آن سهام وثیقه است.

ایران خودرو از چه نوع وارداتی استقبال می‌کند؟

مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به استقبال از واردات اظهار کر: موافق واردات هستیم زیرا برای اقتصاد کشور مزیت به شمار می‌رود البته سیاست واردات خودرو شرکت سی بی یو نیست، زیرا تجربه موفقی در این راستا کسب نشده و هدف سی کا دی است.

خطیبی درباره واردات خودرو گفت: در مورد چند خودرو مذاکره صورت گرفته که مشخص نیست واردات امسال صورت بگیر یا خیر ولی از کشورهایی محصول وارد می‌شود که تابع سیاست‌ها کلی نظام باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروبورس کالای ایران
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز