فرصت طلایی برای دریافت وام 500 میلیونی فوق العاده از بانک سرمایه

ژیوار

بانک سرمایه طرح تسهیلاتی به نام «طرح مهر» را در قالب عقد مرابحه برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی تدارک دیده است. سقف این وام برای افراد حقیقی به 200 میلیون تومان و برای افراد حقوقی به 500 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، متقاضیان تسهیلات از بانک سرمایه می‌توانند با افتتاح حساب و ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه وام طرح مهر را دریافت کنند. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه است. نرخ سود این تسهیلات به 23 درصد می‌رسد. در صورتی که متقاضیان نتوانند فرآیند گرفتن وام را تکمیل کنند امکان انتقال امتیاز را به اعضای درجه یک، پدر و مادر یا همسر یا فرزند یا خواهر و برادر، دارند. البته متقاضیان به این منظور باید درخواست کتبی حساب و مستندات لازم را به بانک ارائه بدهند. شرکت‌ها، سازمان‌ها و صاحبان کسب و کار هم امکان انتقال امتیاز این تسهیلات را به پرسنل خود دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مبلغ اقساط وام مهر بانک سرمایه چقدر است؟

در صورتی که شخص حقیقی حداکثر مبلغ این تسهیلات را با نرخ سود مشخص شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اعلامی دریافت کند، میزان هر قسط برای وی 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان خواهد بود. کل اقساط پرداختی برای وی 338 میلیون و 285 هزار و 653 تومان است. سود کل تسهیلات هم به 138 میلیون و 285 هزار و 138 تومان می‌رسد.

دریان سفر امید

اگر متقاضی حقوقی 500 میلیون تومان وام را با نرخ سود 23 درصدی و شرط بازپرداخت 60 ماهه دریافت کند، میزان هر قسط برای او 14 میلیون و 95 هزار و 236 تومان است. جمع کل اقساط به 845 میلیون و 714 هزار و 133 تومان می‌رسد. سود کل تسهیلات هم 345 میلیون و 714 هزار و 133 تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سرمایه
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز