فرصت سرمایه گذاری در کیش با 21 میلیون تومان

ژیوار

پروژه هتل 5 ستاره مرکوری شرایطی ایجاد کرده تا متقاضیان، فرصت سرمایه‌گذاری در کیش را داشته باشند.

سرمایه‌گذاری در هتل 5 ستاره مرکوری کیش شرایطی دارد که کاماپرس براساس اطلاعات مندرج در اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مساحت زمین این پروژه یک هکتار است که در نهایت 10 طبقه بعلاوه 2 طبقه منفی کل طبقات آن را تشکیل می‌دهد. در این طبقات در مجموع 140 عدد اتاق و سوئیت قرار خواهد گرفت که  تاکنون 87 درصد پروژه، پیشرفت فیزیکی داشته است.

میزان پیش‌پرداخت سرمایه‌گذاری هر سهم 21 میلیون و 750 هزارتومان خواهد بود که به صورت نقد همزمان با ثبت‌نام باید پرداخت شود. اقساط این سهام  13 میلیون و 250 هزار تومان خواهد بود که طی 5 فقره چک دریافت می‎شود. اقساط 24 ماهه بعد از بهره‌برداری 187 هزار و 500 تومان خواهد بود که طی 8 قسط 562 هزار و 500 تومانی هر 3 ماه یکبار بدون چک است. ارزش افزوده 3 میلیون و 500 هزارتومان همزمان با ثبت‌نام ایجاد می‎شود. نوع سازه این پروژه اسکلت فلزی و سقف دال بتنی است که شرکت شاراکس اجرا و شراکت در طرح را برعهده دارد.

دریان سفر امید

از ویژگی‌های هتل 5 ستاره مرکوری کیش می‌توان به 4 سالن رستوران و صبحانه‌خوری، 2 کافه در طبقات مختلف، واحدهای تجای و گالری، سالن اجتماعات چند منظوره، استخر، سونا، جکوزی، روف لانژ، محوطه باغ استوایی، زمین‌های تنیس، حمام ترکی، سالن ماساژ و غیره اشاره کرد.

از وجوه تمایز شاخص این هتل می‌توان به باغ استوایی و المان‌های آن اشاره کرد.

اتحادیه تعاونی‌های عمران شهر تهران از مزایای سرمایه‌گذاری در این پروژه به سود مادام‌العمر، معاف از مالیات، پیشرفت 87 درصدی پروژه، 30 درصد سود انصراف، ثبت محضری و تامین آینده اشاره کرده است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام

نهال گشت
آریاپی
روکش مارال
تهران آهن
آهن رویال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “فرصت سرمایه گذاری در کیش با 21 میلیون تومان

  1. میترا چمنی آذر گفته:

    لطفا اسامی سرمایه گذاران چهره های معروف رو بفرمایید و اینکه چه جوری تضمین می کنید که هتل به پیشرفت خودش ادامه میده و اینکه سروقت پروژه به اتمام می رسه و اینکه بعد از اتمام کار، سهامداران باید هزینه های هتل از جمله حقوق کارمندان و کارگران هتل و نظافت و… رو پرداخت کنن.. لطفا راهنمایی فرمایید چون همه اینها هزینه برهست

  2. سعید پارسا گفته:

    درود .بابت خرید سهام هتل مرکوری کیش راهنمایی میخواستم.لطفا شماره تماس ارسال بفرمایید بابت مشاوره

  3. سعید شموسی گفته:

    درود
    ۲۲ آذر ۱۴۰۲ از هتل باز دید کردم طی صحبتی که با نفرات انجا کردم امسال بعید به نظر میاد افتتاح شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز