فرصتی برای عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان

ژیوار

پارک فناوری پردیس برای چهاردهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان، فراخوان داد.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را در حوزه‌های مشخص شده، ارائه ‌دهند. در صورت تایید اولیه، دورۀ آموزشی درخصوص مهارت‌های اساسی موردنیاز استارتاپ‌ها، عملیاتی کردن آن‌ها و مواجهه با این موارد در میدان عمل، آغاز می‌شود. تیم‌های منتخب برای این منظور در مراکز کوآپ مستقر می‌شوند. کوآپ فضای کار اشتراکی است که کار خود را از دورۀ سیزدهم پارک فناوری آغاز کرده است. آماده‌سازی و آموزش تیم‌ها در مدت 10 هفته انجام خواهد شد. هم‌چنین گروه‌ها در طی دوره‌های آموزشی، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت اتمام آن، در جلسه‌ای از طرح خود دفاع می‌کنند. سپس تیم‌های منتخب نهایی، به مدت شش ماه فرصت دارند دوره رشد مقدماتی خود را سپری کنند، در صورت موفقیت و تدوین برنامه کاری و کسب حد نصاب مدنظر مرکز رشد فناوری، واحدهای نوپا می‌توانند متقاضی استقرار در آن شوند.
به طور معمول فراخوان‌ عضویت به صورت مقطعی و چند نوبت در سال انجام می‌شود. در هر دوره بین 80 تا 100 درخواست برای حضور در مرکز رشد فناوری نخبگان ارسال می‌شود. در هریک از دوره‌های قبل، طرح‌های حدود 20 تا 25 تیم پذیرفته شد. در نهایت با سپری کردن برنامه آماده‌سازی، در حدود 12 تیم به عنوان منتخب نهایی در این مرکز حضور داشتند.
ثبت‌نام چهاردمین دوره مرکز رشد از 22 آذرماه آغاز شد و تا 4 دی ماه ادامه دارد. کاربران می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر این دوره به سایت رسمی یا صفحه اینستاگرام پارک فناوری پردیس مراجعه نمایند.

دریان سفر امید

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز