فرزندان خود را چگونه وارد مدارس تیزهوشان کنیم؟

مدارس تیزهوشان-کاماپرس
ژیوار

در تمامی جوامع، کودکان از سن پنج یا شش سالگی وارد مدرسه می‌شوند و بخش قابل توجهی از اوقات خود را در آن می‌گذرانند؛ بنابراین انتخاب مدرسه در شکل‌گیری شخصیت و آینده کودکان بسیار اثرگذار است. به اعتقاد روانکاوان، شخصیت، حاصل تعامل بین فرد و محیط است و تحصیل در مدرسه مناسب در رشد آن نقش اساسی و سازنده‌ای دارد.

به گزارش کاماپرس، معمولا والدین باید از ابتدای تحصیل فرزندان خود نسبت به محیط آموزشی آن‌ها حساس باشند. چهار سال اول دبستان به دلیل ساخته شدن شاکله آموزشی دانش آموزان مهم است، اما دوره انتقال دانش‌آموزان از ششم به هفتم اهمیت بیشتری دارد، زیرا در این دوره همراه با بلوغ جسمی و روحی فرزندان، مسئله آموزش قوی‌تر و پایه‌ای آن‌ها مطرح می‌شود؛ پس لازم است کودکان در مدارس تخصصی مانند مدرسه تیزهوشان تحصیل کنند تا دچار مشکل نشوند.قبل از شرکت در آزمون تیزهوشان چه باید کرد؟

به طور کلی متقاضیان ورود به مدرسه تیزهوشان در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم با هم رقابت جدی و سختی دارند. معمولا در آزمون ورودی دو مقطع ذکر شده، کسی موفق‌تر عمل خواهد کرد که به صورت جدی پایه چهارم و پنجم را فرا گرفته باشد. کلاس تیزهوشان پنجم برای خانواده‌هایی که مایل هستند فرزندانشان بهترین نتیجه را در آزمون‌های ورودی این مدارس کسب کنند، پیشنهاد مناسبی است. خانواده‌ها برای استفاده از این کلاس، باید فرزندشان را در پایان مقطع چهارم ابتدایی و در واقع تابستان ورود به پایه پنجم در موسسات معتبر ثبت‌نام کنند؛ چرا که کلاس‌های آمادگی آزمون، در کسب نتیجه مناسب در آزمون تیزهوشان نقش بسیار موثری دارند.

همچنین به منظور کسب موفقیت در آزمون ورودی تیزهوشان، استفاده از آموزش هوش و استعداد تحلیلی ششم نباید غافل شد. استعداد تحلیلی که تمام سوالات آزمون تیزهوشان ششم و نیمی از سوالات آزمون تیزهوشان نهم را تشکیل می‌دهد، یک بخش مهم و تاثیرگذار برای ورود به مدارس تیزهوشان است.

 

دریان سفر امید

در این رابطه استاد ربیعی، دوره جامع هوش ششم را ارائه داده که شامل 330 ویدئو کوتاه در بازه زمانی بین پنج تا 25 دقیقه است. کل زمان آموزش این دوره حدود 60 ساعت برآورد شده و در هر قسمت از ویدئو، استاد ربیعی پس از تدریس کامل مبحث، به حل دو تا شش تمرین می‌پردازد. این دوره با چهار کتاب تست تخصصی برای ورود به مدرسه تیزهوشان همگام‌سازی شده است.

در کنار استفاده از دوره جامع هوش استاد ربیعی، بهتر است که خانواده‌ها فرزندان خود را در آموزشگاه “موفقیت” ثبت‌نام کنند تا آنها با آموزش اساتید مجرب این مجموعه بتوانند به راحتی به مدرسه تیزهوشان راه یابند.

در آموزشگاه موفقیت چه مباحثی تدریس می‌شود؟

والدین با ثبت‌نام فرزندان خود در موسسه موفقیت، زمینه تقویت هوش آنها را فراهم می‌کنند. طبق اطلاعات در دسترس، این مجموعه با بهره‌گیری از اساتید مجرب، هوش زبانی شامل هوش کلامی، واژگانی و ادبی و همچنین هوش شهودی اعم از تصویری، هندسی و فضایی و … را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند. گذشته از موارد مذکور، ریاضی چهارم و پنجم از پایه تا پیشرفته برای تیزهوشان توسط اساتید مجرب و کهنه‌کار مجموعه موفقیت به این افراد آموزش داده خواهد شد.

علاوه بر موارد آموزشی یادشده که آموزش‌های اصلی آموزشگاه موفقیت هستند، آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان در کنار تحلیل و جلسه مشاوره آموزش روش مطالعه و تست زنی به همراه کلاس رفع اشکال و حل تمرین نیز برای متقاضیان تبیین شده است. علاوه بر این خدمات، مشاوره و پشتیبانی تحصیلی دانش‌آموزان طی 11 ماه برای آن‌ها در نظر گرفته شده و مدرسان این مجموعه جزوه مدرن و جامعی از تمامی کتاب‌های هوش بازار ایران و خارج از آن را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.

کلاس تیزهوشان-کاماپرس

ثبت نام در کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی موسسه موفقیت

مجموعه موفقیت به آدرس اینترنتی  amoozeshcenter.comبا سال‌ها تجربه در زمینه تیزهوشان و آمادگی آزمون‌های ورودی خدمات مناسبی ارائه داده است. خدمات آموزشی این مجموعه به سه شکل حضوری، آفلاین و آنلاین ارائه می‌شود و والدین به تناسب شرایط فرزندان خود امکان درخواست برای خدمات به یکی از سه شکل گفته شده را دارند.

والدین به منظور استفاده از مباحث هوش و استعداد تحلیلی ششم، کلاس تیزهوشان پنجم و تیزهوشان ششم و نهم می‌توانند از طریق شماره تلفن 22891840-021 با کارشناسان خبره این مجموعه تماس گرفته و سوالات خود را از آن‌ها بپرسند. همچنین امکان مراجعه حضوری و گفت و گو با کارشناسان این مجموعه نیز وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزش سنتر
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “فرزندان خود را چگونه وارد مدارس تیزهوشان کنیم؟

  1. نهال رستمی گفته:

    به نظرم مدرسه تو روند تحصیلی و علاقه بچه به درس خیلی تاثیر داره من پسرم از وقتی از دوره راهنمایی رفت مدرسه تیزهوشان خیلی علاقه بیشتری به درس پیدار کرد و پیشرفت کرده خداروشکر

    • سونیا ربانی گفته:

      بله دقیقا. محیط خیلی تاثیرگذار
      منم امسال دخترم رو تیزهوشان ثبت نام کردم و انشالله که موفق بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز