فردا تردد خودرو در کدام خیابان های مشهد ممنوع است؟

فردا تردد خودروها در کدام خیابان های مشهد ممنوع است؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بنا بر اعلام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور  از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز پنج‌شنبه ۳ خردادماه ممنوعیت تردد در خیابان‌های منتهی به خیابان امام رضا(ع) اعمال می‌شود.

به گزارش کاماپرس، محمداسماعیل شیخانی در باره تمهیدات شهرداری مشهد در روز تشییع رئیس‌جمهور اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت ساعت 14روز پنجشنبه ۳ خردادماه در خیابان امام رضا(ع) انجام خواهد شد و مسیر فعلی مراسم از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم امام رضا (ع) است.

ممنوعیت تردد خودرو در خیابان های مشهد

وی ادامه داد: از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر پنج‌شنبه ۳ خردادماه، ممنوعیت تردد در خیابان‌های منتهی به خیابان امام رضا(ع) اعمال خواهد شد. جهت تردد خودروهای خدمات عمومی و اورژانسی خیابان بهار و فدائیان اسلام، دانش شرقی و غربی در نظر گرفته شده‌ است. از ۱۲ ظهر تا پایان مراسم تشییع ممنوعیت کامل تردد در خیابان‌های منتهی به حرم اعمال می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد افزود: در مسیر تشییع ممنوعیت کامل تردد خودروها در بلوار جمهوری تا میان ۱۵ خرداد وجود دارد. از ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه میدان امام خمینی(ره) به میدان ۱۵ خرداد نیز محدودیت تردد دارد. از چهارراه لشکر به سوی میدان بسیج، تقاطع نخریسی به میدان بسیج نیز محدودیت تردد اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شیخانی با بیان اینکه تمامی پاکبانان با ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات در حالت آماده‌باش هستند افزود: پرچم‌های مشکی جایگزین پرچم‌های الوان شده و ۸۰۰ نیروی فضای سبز برای بازپیرایی مراسم فعالیت دارند.

وی ادامه داد: در روز مراسم ۱۵۰۰ نیروی کارگری و کارشناسی در مسیر تشییع آماده‌باش بوده و ۳۲۰ نیروی سد معبر و ۱۵۰ آتش‌نشان با ۳۵ خودرو از میدان پرواز تا حرم مستقر هستند.

به نقل از ایسنا، شیخانی خاطرنشان کرد: سیاه‌پوش شدن تمام شهر، فضاسازی محیطی معابر منتهی به حرم، فضاسازی کلیه ساختمان‌های مدیریت شهری، اکران دیوارنگاره شهدا، پخش تیزر از کلیه تلویزیون‌های شهری و مترو، رایگان کردن اتوبوس و مترو و جمع‌آوری نرده‌های بی‌آرتی خیابان امام رضا(ع)، اندرزگو و طبرسی از دیگر اقدامات مدیریت شهری برای تشییع پیکر رئیس جمهور است.

انتهای پیام

دادپویان
رایانه کمک
ایده سبز
آریاپی
آهن رویال
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز