فراخوان نویسندگی انتشارات گیتی قلم برای تازه کارها

گیتی قلم-کاماپرس
آریاک سفر

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در محل مصلی این دانشگاه و با حضور جمعی از شرکت‌های معتبر برگزار شد. انتشارات گیتی قلم هم در این دوره نمایشگاه حضور داشت.

به گزارش کاماپرس، انتشارات گیتی قلم یک انتشاراتی تازه تاسیس است که با هدف گسترش حیطه فعالیت خود در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور پیدا کرد.

هدف گیتی قلم از حضور در نمایشگاه کار

سحر آبگینه چی، مسئول انتشارات گیتی قلم در گفت و گو با کاماپرس درباره اهداف شرکت در نمایشگاه کار گفت: ما به منظور فراخوان چاپ کتاب در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم. در واقع این فراخوان نویسندگی برای دانشجویان یا تازه واردهای بازار کار است. دانشجویان علاقمند به نویسندگی می‌توانند از طریق مجموعه ما جزوات یا کتاب شعر و نوشته‌های خودشان را چاپ کنند. انتشارات ما تازه تاسیس است و علاقمندان به چاپ آثار می‌توانند با قیمت عالی و پرداخت هزینه روی جلد، آثارشان را منتشر کنند.

وی درباره خدمات و محصولات جدید مجموعه گفت: خدمات ما شامل دریافت کلیه مجوزها، طراحی جلد، ویرایش و … است. مشتریان ما تنها کافی است که فایل ورد نوشته‌هایشان را در اختیار ما بگذارند، بعد از آن صفر تا 100 همه کارها را خودمان پیش می‌بریم.

برنامه نیمه دوم سال گیتی قلم

آبگینه چی درباره اولویت بندی برنامه‌ها در شش ماهه دوم سال گفت: ما انتشاراتمان تازه تاسیس است و قرار است به عنوان فروشگاه‌هایی ثبت رسمی شود. پیگیری این مورد و اجرایی شدن آن در نیمه دوم سال برنامه ما است.

دریان سفر امید

وی درباره چالش‌ها گفت: کارهای اداری برای ثبت کارهایمان و دریافت مجوز انتشارات بزرگ‌ترین چالش ما بود اما آن‌ها را پشت سر گذاشتیم.

آبگینه چی در آخر گفت: مدیران کسب و کار بهتر است با افراد کم سن و سال بیشتر کنار بیایند یا همه علاقمندان و کارجویان امکان انجام کار را داشته باشند. کم شدن دست اندازها هم مورد توجه قرار بگیرد تا کمک بیشتری به جوانان بشود.

انتهای پیام

مرتبط با : گیتی قلم
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
ژیوار
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان