فاران به دنبال جذب نیرو در حوزه یو پی اس و استابلایزرها

فاران-کاماپرس
آریاک سفر

دومین دوره نمایشگاه کار دانشگاه تهران در تاریخ بیست و سوم مهرماه سال جاری برگزار شد. در این دوره نمایشگاه شرکت‌های مختلفی از جمله فاران شرکت داشتند.

به گزارش کاماپرس، فاران یک شرکت فعال در حوزه تولید انواع تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و کامپیوتری است که با بیشتر از 100 پرسنل متخصص و فنی فعالیت می‌کند. اکنون این مجموعه با هدف جذب نیروی کار بیشتر در نمایشگاه کار تهران حضور پیدا کرده است.

اهداف فاران از شرکت در نمایشگاه کار

مینا حدادی، سرپرست توسعه فاران در گفت و گو با خبرنگار کاماپرس درباره اهداف شرکت در نمایشگاه دانشگاه تهران گفت: ما بیشتر با هدف شناسایی برند و جذب نیروی کار برای بخش‌هایی از مجموعه وارد این نمایشگاه شدیم. رسالت ما این است که بیشتر افرادی که تازه به دنبال کار هستند، جذب کنیم. با این کار رسالت اجتماعی خود را انجام می‌دهیم، چون همه افراد با هر میزان سابقه کاری امکان حضور در شرکت ما را دارند.

وی درباره خدمات و محصولات مجموعه بیان کرد: مجموعه ما در حوزه یو پی اس و استابلایزرها فعالیت داریم. سبد محصولات ما متنوع و گسترده است.

دریان سفر امید

اولویت بندی فاران برای شش ماهه دوم سال چیست؟

حدادی از اولویت بندی برنامه مجموعه در نیمه دوم سال گفت: برنامه ما برای شش ماهه دوم سال، بیشتر روی رسالت اجتماعی متمرکز است. در واقع ما بیشتر روی مسئله جذب کارجویان تمرکز خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: بیشتر کارمندان شرکت بازنشست شدند و ما میزبان نیروی کار جدید هستیم. بیشتر رده سنی که در مجموعه ما به کار گرفته شده‌اند، افراد 20 سال به بالا هستند و به طور کل اکنون هم میزبان نیروی کار با این رده سنی هستیم.

انتهای پیام

مرتبط با : فاران سرویس
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان