غرب تهران رهن و اجاره خانه ارزان تر است یا شرق ؟ + قیمت

رهن و اجاره خانه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر شما هم به دنبال پاسخ سوالاتی مثل حداقل مبلغ ودیعه در شرق تهران یا حداقل مبلغ اجاره در غرب تهران هستید، دانستن این نکته برایتان مفید است که میانگین مبلغ ودیعه برای اجاره خانه در غرب تهران یک میلیارد تومان است. این در حالی است که با کمتر از این مبلغ یعنی چیزی در حدود ۸۰۰ یا حتی ۷۰۰ میلیون تومان می‌توانید در شرق تهران یک واحد آپارتمان رهن یا رهن و اجاره کنید.

به گزارش کاماپرس، اگر در انتخاب شرق و غرب تهران برای سکونت و اجاره خانه مردد هستید و آگهی‌های مختلف را بالا و پایین می‌کنید، این گزارش می‌تواند به شما کمک کند. این گزارش با بررسی چند آگهی از اجاره خانه در شرق و غرب تهران و میزان ودیعه و اجاره ماهانه لازم برای هر کدام، به مقایسه این دو منطقه از تهران می‌پردازد.

البته ذکر این نکته الزامی است که قیمت‌های ارایه شده بر اساس آگهی های درج شده در سایت‌های فروش آنلاین بوده و میانگین قیمتی را در برمی‌گیرد. طبیعتا در هر منطقه بر اساس سن بنا، امکانات، موقعیت جغرافیایی و دسترسی‌ها، قیمت متغییر خواهد بود.

قیمت رهن و اجاره خانه در غرب تهران 

مبلغ ودیعه برای رهن کامل یک خانه ۸۰ متری دو خوابه با سال ساخت ۱۴۰۲ در بلوار فردوس، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است. این واحد آپارتمان آسانسور، پارکینگ اختصاصی و یک انباری ۵ متری دارد. این ملک از واحد سرایداری نیز برخوردار است.

مبلغ مورد نیاز برای ودیعه برای یک واحد سه خوابه ۱۲۵ متری 12سال ساخت در محله پونک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و مبلغ اجاره نیز ماهانه ۶ میلیون تومان است. این واحد آپارتمانی در طبقه اول قرار گرفته و آسانسور ندارد. از امکانات این واحد آپارتمانی می‌توان به پارکینگ، انباری ۳ متری و دو عدد بالکن در خانه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر،‌ اجاره ماهانه یک واحد ۷۰ متری یک خوابه با ساخت سال ۸۷ در منطقه صادقیه، ۸ میلیون تومان و مبلغ مورد نیاز برای ودیعه سالانه نیز ۵۰۰ میلیون تومان است. این واحد آپارتمانی پارکینگ و انباری هم دارد.

همچنین می‌توانید با پرداخت 990 میلیون تومان، یک واحد آپارتمان دو خوابه ۸۴ متری در محله پونک، نزدیک به اشرفی اصفهانی را رهن کامل کنید. البته این مبلغ قابل تبدیل است؛ یعنی مستاجر می‌تواند به جای ۹۹۰ میلیون تومان، ۹۶۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه بپردازد و ماهانه یک میلیون تومان کرایه دهد. این واحد پارکینگ و انباری دارد، اما فاقد آسانسور است.

قیمت اجاره خانه در شرق تهران

در آن سوی تهران، قیمت رهن و اجاره خانه کمی ارزان‌تر است. به عنوان مثال، مبلغ اجاره ماهانه یک آپارتمان ۸۲ متری دو خوابه 20 سال ساخت، در تهرانپارس ماهانه ۲۰ میلیون تومان و مبلغ ودیعه آن ۱۵۰ میلیون تومان است. این آپارتمان آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

همچنین می‌توانید یک واحد ۵۷ متری یک خوابه در تهرانپارس شرقی را با شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کرایه ماهانه اجاره کنید. برای رهن این آپارتمان حدودا 20 ساله هم باید ۴۰۰ میلیون تومان کنار بگذارید. این واحد نیز دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

یک آپارتمان ۸۵ متری دو خوابه که بیش از ۳۰ سال عمر دارد، نیز در بین آگهی‌های رهن و اجاره به چشم می‌خورد. این آپارتمان در محله نارمک قرار دارد و اجاره آن ماهانه ۲۰ میلیون تومان و مبلغ ودیعه این واحد سالانه ۲۰۰ میلیون تومان است. این واحد پارکینگ و انباری نیز دارد. 

اجاره خانه در غرب تهران-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پست ملکشیش دنگملک رادار
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز