علت زمان‌ بر بودن سفارش چاپ سررسید اختصاصی

سررسید اختصاصی
ژیوار

در فرآیند سفارش چاپ سررسید اختصاصی، کل سررسید با جلد و قطع دلخواه مشتری چاپ می‌شود؛ به طوری که تمامی صفحات آن انتخابی بوده و با لوگو و اطلاعات شرکت یا برند مورد نظر طراحی می‌شود. معمولا برای سفارش چاپ سررسید اختصاصی زمان بیشتری برای ثبت سفارش نیاز است؛ چراکه پروسه‌ طراحی آن زمان‌بر بوده و پس از آن چاپ و صحافی نیز به صورت اختصاصی انجام می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکاتی برای سفارش چاپ سررسید اختصاصی، تبلیغات در این نوع سفارش و علت زمان‌بر بودن آن ‌پرداخته است.

نکات قابل توجه برای سفارش چاپ سررسید اختصاصی

برای سفارش چاپ سررسید اختصاصی باید در انتخاب جنس جلد دقت کرد تا متفاوت و خاص باشد. برای تمایز، بهتر است رنگ جلد تداعی‌کنند‌ه رنگ سازمانی مجموعه باشد. صفحات سررسید از جنس تحریر می‌تواند سفید یا کرم باشد. البته معمولا رنگ کرم طرفداران بیشتری دارد؛ چراکه انعکاس نور در آن کمتر موجب خستگی چشم می‌شود، اما هزینه بیشتری هم دارد.

برای چاپ برخی از سررسیدها از کاغذ گلاسه با گرماژهای پایین‌تر استفاده می‌شود که چاپ این نوع سررسید اختصاصی خیلی کمتر و در شرایط ویژه‌ای صورت می‌گیرد. برای اختصاصی کردن جلد سررسید می‌توان از لوگو و نام تجاری مجموعه روی جلد سررسید استفاده کرد. حتی می توان آن را طلاکوب یا نقره‌کوب کرد که البته هزینه بیشتری دارد. در طراحی و چاپ سررسید اختصاصی قبل از شروع صفحات تقویم‌دار چند صفحه گلاسه برای تبلیغات، تصاویر مناظر زیبا و برخی اطلاعات خاص در مورد مجموعه سفارش‌دهنده وجود دارد که استفاده از این صفحات برای تبلیغات شرکت می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

تبلیغات در سفارش چاپ سررسید اختصاصی

تبلیغات در سفارش چاپ سررسید اختصاصی می‌تواند به شکل معرفی یک محصول باشد. همچنین می‌تواند نشان‌دهنده یک نمای جزئی از مجموعه سفارش‌دهنده بوده یا اثر محصول تولید شده در زندگی افراد را معرفی کند. تبلیغات می‌تواند به‌صورت نمایش دادن حس خوب بعد از مصرف محصولات تولید شده در مجموعه بوده یا شعار تبلیغاتی آن مجموعه باشد که ممکن است در کنار یک طرح گرافیکی معرفی شود. برای تهیه طرح‌های گرافیکی در تبلیغات باید از عکس‌های بسیار با کیفیت استفاده شود تا تأثیر مثبت خود را بر مخاطب بگذارد.

دریان سفر امید

سررسید اختصاصی

دلیل زمان­بر بودن سفارش چاپ سررسید اختصاصی

به طور کلی تولید سررسید به دو عامل میزان اختصاصی بودن طراحی و چاپ آن و زمان سفارش بستگی دارد. در سفارش چاپ سررسید اختصاصی هر کدام از مواردی که باید انجام شود، زمان‌بر است. به عنوان نمونه حک لوگو بر صفحات سررسید در مدت چند روز، طراحی و افزودن چند برگ کاغذ تبلیغاتی در ابتدا و میان سررسید، طراحی هر کدام از صفحات سررسید و طراحی جلد سررسید از این موارد هستند. بهترین کار برای سریع‌تر آماده شدن سررسید، سفارش زودتر طراحی و چاپ است؛ چراکه قبل از شروع سال جدید با پیک کاری برای تهیه هدایای تبلیغاتی مواجه خواهید شد.

انتهای پیام

مرتبط با : چاپ متینچاپخانه مجریان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان