علامت‌ های مهم کاغذ دیواری چه معنایی دارند؟ + قیمت

کاغذ دیواری - کاماپرس
ژیوار

علامت‌های مهم بر روی کاغذ دیواری اطلاعات حیاتی در مورد نحوه نصب، نگهداری و خصوصیات محصول را ارائه می‌دهند. هر کاغذ دیواری ویژگی‌های خاص خود را دارد که با استفاده از آیکون‌ها یا تصاویر چاپ شده بر روی پشت کاغذ دیواری نمایش داده می‌شوند. این ویژگی‌ها به مشتریان کمک می‌کنند تا خصوصیات و ویژگی‌های کاغذ دیواری را شناسایی کنند و خرید هوشمندانه‌تری انجام دهند. هر کاغذ دیواری دارای علائمی متفاوت است که متناسب با نوع و جنس آن است.

کاماپرس در این گزارش معنی علامت‌های مهم پشت کاغذ دیواری را بررسی می‌کند.

طرح جایگزین معکوس:

این علامت نشان می‌دهد که کاغذ دیواری قابل نصب از هر دو جهت است. این یعنی شما می‌توانید کاغذ دیواری را به گونه‌ای نصب کنید که الگو به سمت بالا یا پایین باشد البته بسته به ترجیحات شخصی و طراحی داخلی.

 

دریان سفر امید

انطباق آزاد:

این علامت بیان می‌کند که کاغذ دیواری هیچ تطابق الگوی تکراری ندارد و می‌تواند در هر جهت نصب شود تا به شکل ظاهری دلخواه برسد. این ویژگی برای فضاهایی که می‌خواهید الگوهای کاغذ دیواری به صورت یکنواخت تکرار نشوند، بسیار مفید است.

 

 

قابلیت شستشو:

این علامت نشان می‌دهد که کاغذ دیواری قابل شستشو است و می‌تواند در برابر خطرات معمولی مانند چربی، رنگ، و آب مقاومت کند. این ویژگی برای فضاهایی که نیاز به نگهداری مرتب دارند، مانند آشپزخانه‌ها و حمام‌ها، بسیار مفید است. کاغذ دیواری‌هایی که با علامت “قابل شستشو” مشخص شده‌اند، معمولاً از متریالی ساخته شده‌اند که می‌توان آن‌ها را به راحتی و بدون آسیب دیدگی تمیز کرد.

 

قابلیت برداشتن:

کاغذ دیواری‌هایی که با علامت “قابل برداشتن” مشخص شده‌اند، به این معنی است که اگر تصمیم به تزئین مجدد دارید، هر دو لایه بالا و پشت کاغذ دیواری از دیوار جدا می‌شوند. این ویژگی می‌تواند باعث افزایش قیمت کاغذ دیواری شود، زیرا آن‌ها راحت‌تر تعویض می‌شوند و این امکان را می‌دهد که در آینده راحت‌تر دکوراسیون خانه را تغییر دهید.

این علامت‌ها و ویژگی‌های خاص می‌توانند به کیفیت و کاربرد کاغذ دیواری نیز کمک کنند و باعث افزایش قیمت آن شوند. بنابراین، هنگام انتخاب کاغذ دیواری، این علامت‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کاغذ دیواری انتخابی هم نیازهایتان را پاسخ می‌دهد و هم با بودجه شما هم‌خوانی دارد.

 

چسب روی دیوار:

این علامت به شما می‌گوید باید ابتدا چسب را روی دیوار زده و سپس کاغذ دیواری را بچسبانید.

 

 

چسب به کاغذ:

این علامت یعنی اول باید پشت کاغذ دیواری را به چسب آغشته کرده و سپس اقدام به نصب کنید.

 

بیشتر بخوانید:

قیمت کاغذ دیواری چقدر است؟

قیمت کاغذ دیواری بر اساس رول محاسبه می‌شود. قیمت هر رول هم بر اساس متراژ و عرض و کیفیت آن مناسب است. برای خرید کاغذ دیواری در ابتدا باید مقدار رولی که مورد نظرتان است را مشخص کنید. در زیر قیمت ۵ مدل کاغذ دیواری پرطرفدار را بررسی می‌کنیم.

کاغذ دیواری جنس وینیل (PVC): ۱۰ متر × ۵۳ سانتیمتر اندازه هر رول از این کاغذ دیواری است. این کاغذ دیواری قابلیت شستشو بوده و طرح‌های مخلتف دارد. قیمت این مدل از کاغذ دیواری برای هر رول ۲۶۹ هزار تومان است.

کاغذ دیواری نقش برجسته: این مدل از کاغذ دیواری هم ضد آب است و هر رول آن 10 متر در 53 سانتیمتر است. قیمت هر رول از این مدل کاغذ دیواری 350 هزار تومان است.

کاغذ دیواری چسب‌دار: این مدل از کاغذ دیواری نصب ساده‌ای دارد و خودتان نیز می‌توانید آن را بچسبانید. قیمت یک رول از مدل پشت چسب‌دار ضد آب ۲۵ متری با عرض ۶۰ سانتی متر، یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

کاغذ دیواری ترک نقش برجسته: این مدل از کاغذ دیواری صددرصد قابل شستشو با گارانتی ۳ ساله است و قیمت هر رول ۱۵ متری آن، یک میلیون تومان است.

کاغذدیواری روکش PVC زامبایتی: قیمت هر رول ۱۰ متری این کاغذ دیواری هم ۳۵۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دکوراهومدکورچوبژیوار دکورلینوم فلکس
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز