عرضه قوی ترین شورولت کوروت جهان در تابستان امسال

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هواداران کوروت تابستان امسال باید منتظر باشند تا شورولت کوروت زد آر 1 مدل 2025 از راه برسد. این مدل جدید از موتوری قدرتمند و ایرودینامیکی پیشرفته بهره می‌برد و مرزهای عملکرد را پشت سر خواهد گذاشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، در آخرین تیزر تبلیغاتی که از شورولت کوروت زد آر 1 (Chevrolet Corvette ZR1) مدل 2025 منتشر شده است، با این که نمای ظاهری خودرو به خوبی مشخص نیست ولی صدای غرش هیجان‌انگیزی به گوش می‌رسد که قلب علاقه‌مندان به سرعت را به تپش می‌اندازد.

شورولت کوروت زد آر 1 نخستین بار در سال 1970 به بازار عرضه شد و تمرکز آن بر سرعت و عملکرد بود و اکنون پس از گذشته چندین دهه، مرزهای عملکرد را جابه‌جا کرده است و انتظار می رود مدل 2025 آن شاهکاری باشد که مهندسی آمریکایی را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

شورولت کوروت زد آر 1 مدل 2025 به نسخه جدیدی از موتور C8 Z06 مجهز شده و وعده داده شده با این مدل، قدرتمندترین نسخه از شورولت کوروت که تا کنون ساخته شده به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود شورولت کوروت زد آر 1 مدل 2025 عملکردی شگفت‌انگیز داشته باشد و به عنوان قوی‌ترین کوروتی که تا کنون ساخته شده است بتواند بیش از 800 اسب بخار نیرو تولید کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : شورولت
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز