عرضه اولیه پتروشیمیایی شستا از جهش سود خود رونمایی کرد

ژیوار

شرکت پتروشیمی بوعلی از شرکت های تابعه شستا که آذرماه امسال در بورس عرضه اولیه شد از جهش 167 درصدی سود خود در 9 ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش کاماپرس، بورس بعد از ریزش های دو هفته اخیر در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته نشانه های بهبود و بازگشت را نشان داد و امروز – شنبه 4 بهمن ماه 1399 – نیز بازار متعادل و مثبت است.

در این شرایط سرمایه گذاران بورس برای حضور مجدد در این بازار نیازمند اطلاعات دست اول از شرکت های بازار سرمایه هستند و شرکت هایی که سهام آنها عرضه اولیه شده،همیشه جزو گزینه های سودآوری با کمترین ریسک به شمار می روند.

در یکی از تازه ترین تحولات مرتبط با شرکت های عرضه اولیه ای، پتروشیمی بوعلی از زیرمجموعه های تازه وارد شستا به بورس از رشد قابل توجه سود خود در 9 ماهه ابتدای سال 99 خبر داده است.

بنا به اعلام نفت ما یک مقام مسئول در این شرکت پتروشیمی اظهار کرده است که «بوعلی»  در ٩ ماهه منتهی به آذرماه 1399 به ازای هر سهم خود  مبلغ ٣۵۵٧ ریال سود خالص محقق کرده است که به نسبت دوره مشابه در سال 1398 رشد ١۶٧ درصدی نشان می دهد.

دریان سفر امید

مدیر روابط عمومی پتروشیمی بوعلی همچنین توضیح داد: سود ناخالص این شرکت در بازه زمانی 9 ماهه منتهی به پایان پائیز امسال هم با ٢٨ درصد رشد به ١١۵٢ میلیارد تومان رسیده است که به این ترتیب سود خالص در این دوره ١٢۴۵ میلیارد تومان برآورد می شود.

شایان ذکر است حاشیه سود خالص پتروشیمی بوعلی در دوره یاد شده به ١٧ درصد رسیده است که حکایت از رشد بیش از دو برابری حاشیه سود این شرکت در 9ماهه ابتدای سالجاری است و این در حالیست که رقم حاشیه سود در دوره مشابه سال قبل حدود  ٨ درصد بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : پتروشیمی بوعلی سینا
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه پتروشیمیایی شستا از جهش سود خود رونمایی کرد

  1. محمود گفته:

    اقایان آنچه منجر به این مشکلات شده حضور افراد نفوذی و اخلالگر هم در دولت هم در مجلس هم در قوه قضاییه به این شکل که نمایندگان دولت یا مجلس با لایحه و طرح با هدف خالی کردن جیب ملت و اخلال در اقتصاد و نظم جامعه قوانینی مصوب می کنند که ناعادلانه و مردم را در مقابل نظام تحریک می کنند و مختص یک بخش یا موضوع خاص نیست بلکه انواع خدمات مانند قوانین بانکها، شهرداری ها، دارایی، وبیمه و مصالح ساختمانی و غیره را مشمول می شود و در این مسیر بعضی نماینده ها و سیاه لشکرهای دولت و مجلس هم با گرفتن رانت و رشوه از این قوانین و طرح ها و برنامه ها حمایت می کنند و حتی در صورت شکایت مردم یا مسئولین دلسوز از بعضی قضات ناسالم و نفوذی پشتیبانی می گردند و این چرخه و دور باطل ۴۲ سال است دست از سر ملت ایران بر نداشته اند.
    از مقام معظم رهبری مد ظله العالی عاجزانه تقاظا داریم در یک اقدام انقلابی دستور فرمایند یک تیم انقلابی از جوانان مومن و متدین تشکلی حقوقی برای فیلتر قوانین مزاحم و مخل و پالایش قوانین جاری مملکت تشکیل و طی ۶ ماه گزارش آن بدون دخالت مسئولین فعلی تهیه و ابلاغ گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز