عرضه اولیه آریاساسول : جذابیت حاشیه سود «آریا»

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عرضه اولیه آریاساسول در حالی چهارشنبه هفته جاری انجام می شود که این شرکت طی دو سال متوالی در زمینه حاشیه سود رتبه نخست را بین ۱۰۰ شرکت برتر کسب کرده است.
به گزارش کاماپرس، سهام شرکت پلیمرآریاساسول در گروه محصولات شیمیایی و به روش بوک بیلدینگ(ثبت سفارش) و در بازار دوم فرابورس ارائه می شود، تعداد سهام این شرکت 4583840000 سهم و میزان عرضه 183353600 سهم است.
مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول با اشاره به علل به تعویق افتادن عرضه اولیه سهام این شرکت پلیمری اظهار می کند: نوسان شدید در قیمت تولیدات صنعت پتروشیمی به دلیل جهانگیر شدن ویروس کرونا و خاکستری شدن وضعیت بازار در سطح جهان سبب شد که در عرضه ۵ درصد از سهام آریا ساسول تعلل کنیم و تا به ثبات رسیدن قیمت در عرضه اولیه مکث کنیم.
امیرحسین بحرینی که امروز در نشست خبری عرضه اولیه این شرکت سخن می گفت افزود: این شرکت در بسیاری از حوزه ها توانسته الگوی صنعت پتروشیمی باشد و حدود چهار سال است که این شرکت موفق شده تا ظرفیت تولید و فروش خود را نزدیک به ظرفیت طراحی یا بیشتر از آن به تثبیت برساند.

سودآوری بالای آریا

براساس گزارش ایرنا، او اضافه کرد: در کنار سودآوری خوبی که در چند سال اخیر به دست آورده‌ایم، در سال‌های گذشته بیش از ۹۰ درصد از سود قابل تقسیم را بین سهامداران تقسیم کردیم؛ بنابراین می‌توان گفت که این شرکت دارای کسب و کاری پایدار و سودآوری بالا است.
مدیر شرکت پلیمر آریا ساسول با بیان اینکه در سال‌های بین ۹۶ تا ۹۸ از فرصت‌های ایجاد شده در برجام استفاده کردیم و کل مجتمع را با تغییرات اساسی همراه کردیم، می افزاید: در این مدت پروژه های ارزشمندی را به سرانجام رساندیم، در این زمینه رفع گلوگاه های تولید و افزایش ۱۰ درصدی تولید اتیلن را از نظر زمان انجام، هزینه و خروجی کار در سال ۹۸ با موفقیت به نتیجه رساندیم.
بحرینی با اشاره به وضعیت کنونی بازار می گوید: اما اکنون با توجه به رفع محدودیت‌های قرنطینه در چین به عنوان بزرگ‌ترین مصرف‌کننده پلی‌اتیلن در جهان بازار بر مدار صعودی قرار گرفته و چشم‌انداز مثبتی از آن دیده می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاساسول
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “عرضه اولیه آریاساسول : جذابیت حاشیه سود «آریا»

  1. ناشناس گفته:

    من عرضه اولیه اریا ۵۷سهم بهم رسیده ولی چندروز قبل افلاین خرید زدم ولی الان مابقی پولم ب حسابم برگشت ندادن …اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه

  2. علی یونسی گفته:

    برای بازنشستگان پیام آمده بود برا خرید سهام آریا ساسول من وخیلی همکاران ولی هیچ خبری نشد وجوابی وپیامی ندیدیم ؟؟!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز