طلبات به عنوان برند سفارش غذا در نمایشگاه اکسپو انتخاب شد

صنعت غذایی نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در اختیار برند طلبات قرار داده شده است. این برند قصد دارد تجریبات خلاقانه‌ای را به بازدیدکنندگان ارائه کند. جلال عبداللطیف، مسئول غذا و نوشیدنی اکسپو 2020 دبی گفت: «نمایشگاه اکسپو 2020 برای اکثر سلیقه‌ها پیشنهادهای خوبی ارائه می‌کند. سعی شده غذای تمام فرهنگ‌ها در نمایشگاه ارائه شود. اقدامات نوآورانه‌ای از قبیل آشپزخانه ابری طلبات را به اکسپو 2020 آورده‌ایم که دارای تنوع و ارزش بسیار خوبی است.»

توماس رودریگز، مدیر عامل برند طلبات گفت: «نمایشگاه اکسپوی 2020 چراغ امیدی برای آینده است. ما با شرکت در اکسپو 2020  می‌توانیم مفاهیم آینده‌نگرانه را به نمایش بگذاریم. مفهوم آشپزخانه ابری ما مزایای منحصربه‌فردی را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر ارائه گسترده‌ای ازغذاهای مختلف به مشتریان، تولید ضایعات را نیز به حداقل می رساند و خدمات تحویل غذا کارآمدتر و سریعتر پیش می‌رود»

اخبار مهم و پربازدید اکسپو:

طلبات در قالب خدمات تحویل غذا با بیش از 30 برند تجاری پیوند مستقیم برقرار خواهد کرد. علاوه بر وجود آشپزخانه ابری، بازدیدکننده می‌تواند غذای سفارش‌داده‌شده را در محل اقامتش و از طریق پیک طلبات دریافت نماید. اسکوترهای الکترونیکی هم‌چنین غذا را به سرتاسر نمایشگاه برای تحویل به مشتری انتقال می‌دهند.

آریاک سفر

چگونه از طلبات غذا سفارش دهیم؟

بازدیدکنندگان باید اپلیکیشن طلبات را از طریق گوگل‌پلی یا اپ استور نصب و سپس غذایشان را سفارش دهند.

رودریگز گفت: «با اینکه کمتر از 40 روز تا نمایشگاه باقی مانده، بی‌صبرانه منتظر هستیم تا تجربیات خودمان در ارائه غذا را به نمایش بگذاریم و از امارات متحده عربی در استقبال از جهانیان برای برگزاری جشن جهانی حمایت به عمل بیاوریم.»

یکی از اولین رویدادهای بین‌المللی که بعد از همه‌گیری کووید19 برگزار خواهد شد، نمایشگاه اکسپو 2020 است که بیش از 200 شرکت‌کننده از کشورها و سازمان‌های مختلف را میزبانی می‌کند.

پربازدیدترین ویدیوهای اکسپو 2020 را ببینید:

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز