طلا ارزان می شود؟ / افت قیمت طلا و سکه

ژیوار

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران دلیل نزول قیمت طلا در روزهای اخیر را کاهش اندک تقاضا، کاهش قیمت ارز و بیشتر شدن فروش طلا دانست. طبق گفته بذرافشان از آخرین روزهای هفته گذشته روند نزولی قیمت طلا و سکه شروع شده و تا هفته جاری نیز ادامه پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس بر اساس گفته‌های بذرافشان بازار طلای جهانی تنها حدود 2 تا 5 درصد نوسان داشته و نوسان نرخ ارز اصلی‌ترین دلیل کاهش قیمت طلا در بازار داخلی است. او همچنین به شروع مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودرو اشاره کرده و فروش طلا برای خرید خودرو را دیگر عامل نوسان قیمت طلا دانست.

دریان سفر امید

به گفته بذرافشان بازار طلا کاملا روندی عادی داشته و نوسان قیمت‌ها تنها 2 الی 5 درصد است. او همچنین ادعا کرد که قیمت‌های بازار به ثبات رسیده و مردم منتظر کاهش یا افزایش ناگهانی در بازار نباشند. به این ترتیب افرادی که قصد خرید طلا دارند، اقدام به خرید کنند. رئیس اتحادیه طلا و جواهر به قیمت طلا و سکه در بازار اشاره کرده و گفت: قیمت هر گرم طلا از ابتدای سال جاری بین 2 میلیون و 650 هزار و 2 میلیون و 750 هزار تومان بوده است. قیمت سکه نیز 31 تا 32 میلیون و 500 نوسان داشته است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز