طرز تهیه لیموناد برای روزهای داغ تابستان

لیموناد برای روزهای داغ تابستان
ژیوار

تصور کنید که یک لیوان لیموناد خنک را جرعه جرعه بنوشید. همین تصور هم می‌تواند به شما انرژی لازم برای ادامه یک روز داغ و کلافه‌کننده تابستانی را بدهد. به‌هرحال، وقتی خسته و کلافه از گرمای تابستان به خانه می‌رسید، هیچ چیز به اندازه نوشیدن یک نوشیدنی خنک نمی‌تواند شما را دوباره سرحال کند.

کاماپرس در این گزارش، ۴ روش برای درست کردن یک لیموناد خنک و گوارا و تمام نکات مهم مربوط به آن را توضیح می‌دهد.

لیموناد گازدار ؛ یک موکتل تابستانی

ممکن است هوس کرده باشید که یک نوشیدنی خنک گازدار بنوشید. در این صورت، لیموناد گازدار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. کافیست شکر را در آب حل کنید و به آن آبلیموی تازه بیفزایید. وقتی شربت آبلیموی خانگی آماده شد، به آن مقداری آب گازدار اضافه کنید. به این ترتیب و بدون هیچ دردسری یک موکتل تابستانی خوشمزه دارید. فراموش نکنید که به این نوشیدنی تابستانی یخ فراوان اضافه کنید.

لیموناد نعنایی پرطرفدار

لیموناد نعنایی یکی از محبوب‌ترین انواع لیموناد تابستانی است که روش تهیه بسیار ساده‌ای دارد. آب و شکر را کاملا با یکدیگر ترکیب کنید و به آنها مقداری آبلیموی تازه بیفزایید. در آخر هم چند برگ نعنا به همراه مقداری یخ درون ظرف لیموناد بریزید. حالا اجازه بدهید تا طعم نعنا با لیموناد ترکیب شود.

دریان سفر امید

لیموناد زنجبیلی

برای درست کردن یک لیموناد زنجبیلی خنک و گوارا باید ابتدا آب، شکر و تکه‌های زنجبیل تازه را روی حرارت ملایم با یکدیگر ترکیب کنید. سپس، حرارت را خاموش کرده و اجازه بدهید شربت زنجبیل کمی خنک شود. بعد از آن، تکه‌های زنجبیل را از شربت جداکنید. در مرحله بعدی، به شربت زنجبیل مقداری آبلیموی تازه اضافه کنید و آن را هم بزنید تا یک لیموناد زنجبیلی خنک و گوارا درست شود. برای سرو این لیموناد تکه‌های یخ فراموش نشود!

بیشتر بخوانید:

لیموناد هلو

هلو این میوه تابستانی نیز می‌تواند در درست کردن لیموناد به کار رود. برای درست کردن لیموناد هلویی با طعم متفاوت، تکه‌های هلو را همراه با پوست لیموترش رنده شده و شکر به آبلیمو و آب اضافه کنید و روی حرارت ملایم بگذارید. اجازه بدهید تا شکر در آب کاملا حل شود. سپس، حرارت را خاموش کنید و شربت لیموناد هلویی را از صافی عبور دهید. در آخر، این نوشیدنی تابستانی را درون لیوان بریزید و به آن تکه‌های یخ اضافه کنید. نتیجه کار یک لیموناد دلچسب و گوارا با طعمی نسبتا متفاوت خواهد شد که گرمای تابستان را از یادتان می‌برد.

لیموناد خانگی

نکات مهم برای تهیه لیموناد

لیموناد را می‌توانید از ترکیب لیمو با هر میوه تابستانی دیگری نیز درست کنید. به‌علاوه، اگر جزو آن دسته از افراد هستید که می‌خواهند از شیرینی طبیعی در تهیه غذا و خوراکی‌ها استفاده کنند، می‌توانید به جای شکر، از عسل استفاده کنید.

اگر می‌خواهید همیشه لیمونادی خنک داشته باشید، می‌توانید این نوشیدنی را درست کنید و در بطری درون یخچال نگهداری کنید. قطعا در روزهای داغ تابستانی، به محض رسیدن به خانه، اولین کاری که خواهید کرد، نوشیدن چند لیوان از این نوشیدنی خنک و دلچسب است. لیموناد خانگی را به یکی از روش‌هایی که توضیح دادیم، درست کنید تا جایگزین نوشابه یا نوشیدنی‌هایی مانند آن شود.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز