طرح فروش نقد و اقساط هونگچی E-QM5

ژیوار

شرکت بی ام کارز بخشنامه ثبت نام نقدی- اعتباری محصول هونگچی E-QM5  با قیمت قطعی و ظرفیت محدود را صادر کرد. امکان ثبت نام برای خرید این خودرو از امروز شروع شده و تا سی‌ام مهرماه و پایان ظرفیت ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، خودرو هونگچی E-QM5 با قیمت مصوب 2 میلیارد و 137 میلیون و 251 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. طبق بخشنامه صادرشده از شرکت بی ام کارز، سود انصراف این خودرو 17.5 درصد و جریمه تاخیر ماهیانه 2.5 درصد خواهد بود. متقاضیان در صورت تکمیل فرآیند ثبت نام و پرداخت مبلغ، خودرو را هفته دوم آذرماه 1403 تحویل خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

امکانات، شرایط و مشخصات فنی خودرو هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5 یک سدان کاملا لوکس برقی است که توسط خودروساز چینی فاو گروپ تولید شده است. این خودرو یکی از رقبای اصلی تسلا 3 محسوب می‌شود. خودرو هونگچی به دلیل طراحی شیک، کابین جادار و فناوری‌های پیشرفته مورد توجه علاقمندان به خودروهای برقی قرار گرفته است.

دریان سفر امید

این خودرو با پیشرانه الکتریکی با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن متر به بازار عرضه شده و طی زمان 9 ثانیه به شتاب 100 کیلومتری می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 160 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است و ظرفیت باتری هونگچی 54 کیلووات ساعت است که با آن حداکثر 510 کیلومتر را طی می‌کند. مدت زمان شارژ این خودرو هم 7 ساعت اعلام شده است.

این خودرو دارای امکاناتی مانند شارژر وایرلس، ترمز پارک برقی، کلید جفت راهنما، دریچه سیستم تهویه، زیر آرنجی برای سرنشینان عقب، تنظیمات سیستم تهویه، نمایشگر 10 اینچی لمسی، قابلیت تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو، تنظیم گودی کمر صندلی راننده و … است.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان