طرح فروش اقساطی خودرو کلوت؛ خودروی خانوادگی و مناسب ماجراجویی

آریاک سفر

خرید خودرو شاسی‌بلند آفرود کلوت با توجه به طراحی مدرن و امکانات پیشرفته‌اش می‌تواند انتخاب درستی برای خرید باشد. اما فروش اقساطی خودرو کلوت می‌تواند روند خرید را جذاب‌تر و آسان‌تر کند. با این طرح، می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بدون ایجاد فشار مالی، صاحب خودرو شد. در واقع با طرح فروش اقساطی خودرو می‌توان برنامه‌ریزی مالی مناسب‌تری داشت و در عین بهره‌مندی از امکانات بی‌نظیر این خودرو، اقدام به بازپرداخت اقساط کوتاه‌مدت و بلندمدت آن کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط فروش اقساطی خودرو کلوت در قالب مدل‌های متنوع صفر و کارکرده خواهد پرداخت.

فروش اقساطی خودرو کلوت دنده اتوماتیک با کارکرد حدود 7000 کیلومتر

این خودرو سفیدرنگ مدل 1401 از 10 ماه بیمه برخوردار است و از لحاظ ساختار بدنه و شرایط فنی، شرایط مطلوبی دارد. خرید اقساطی این خودرو در دو حالت کوتاه مدت و بلندمدت امکان‌پذیر است. در طرح فروش اقساطی خودرو کلوت در قالب کوتاه مدت، فرد هنگام عقد قرارداد، مبلغ 1 میلیارد و 24 میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب مالک قبلی خودرو واریز خواهد کرد. با پرداخت قسط دوم به مبلغ 532 میلیون تومان، 90 روز پس از انعقاد قرارداد، می‌توان امور مربوط به انتقال مالکیت را به صورت رسمی توسط مجموعه ناظر بر معامله نهایی کرد. در این شیوه فروش اقساطی خودرو، قیمت نهایی کلوت دنده‌ای، حدود 1 میلیارد و 557 میلیون تومان خواهد بود. البته کاربران می‌توانند این خودر را به قیمت 1 میلیارد و 450 میلیون تومان به صورت نقد خریداری کنند.

فروش اقساطی خودرو کلوت دنده اتوماتیک با کارکرد حدود 7000 کیلومتر-کاماپرس

فروش اقساطی خودرو کلوت دنده اتوماتیک صفر

طرح فروش اقساطی خودرو کلوت با کارکرد صفر مدل 1402 می‌تواند علاقه‌مندان به خرید این خودرو مشکی‌رنگ را در کمترین زمان ممکن صاحب آن کند. طرح اقساط بلند مدت جهت خرید این خودرو، می‌تواند فشار اقتصادی برای خرید این خودرو را کاهش دهد. با این شیوه خرید اقساطی، فرد در ابتدا باید مبلغ میلیارد و 92 میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت به مالک قبلی خودرو پرداخت کند؛ سپس نوبت به پرداخت اقساط ماهانه به مدت 30 ماه، هر یک به مبلغ حدود 46 میلیون و 400 هزار تومان خواهد رسید. قیمت تمام‌‌شده خودرو در این طرح فروش اقساطی خودرو، حدود 2 میلیارد و 480 میلیون تومان خواهد بود. گفتنی است قیمت کارشناسی‌شده این خودرو در طرح فروش نقدی، حدود 1 میلیارد و 790 میلیون تومان اعلام شده‌است.

دریان سفر امید

فروش اقساطی خودرو کلوت دنده اتوماتیک صفر-کاماپرس

خرید این خودرو به چه کسانی توصیه می‌شود؟

این خودرو با توجه به فضای جادار، سیستم تعلیق پیشرفته و قابلیت‌های آفرود، گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای ماجراجویی‌ها و سفرهای خارج از جاده‌ای است. موتور قدرتمند این خودرو، می‌تواند سخت‌ترین شرایط ممکن را نیز مدیریت کند؛ با وجود سیستم ترمز ضدقفل و کنترل پایداری نیز، می‌توان با خیالی آسوده، سفرهای درون شهری و برون شهری زیادی را با این خودرو تجربه کرد. شتاب صفر تا صدی این خودرو تنها 12 ثانیه طول می‌کشد و می‌توان حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت را با آن تجربه کرد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز حدود 10.3 لیتر در هر صد کیلومتر است. در هربار سوخت‌گیری نیز می‌توان 72 لیتر بنزین وارد باک خودرو کرد.

خرید این خودرو به چه کسانی توصیه می‌شود؟-کاماپرس

شرایط فروش اقساطی خودرو کلوت دنده‌ اتومات از طریق مجموعه «همراه مکانیک»

در شرایط کنونی، خرید و فروش اقساطی خودرو کارکرده در کنار توجیه اقتصادی بالا، با توجه به تنوع بیشتر گزینه‌ها تبدیل به یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای تصاحب آسان‌تر خودرو شده‌است. سایت همراه مکانیک به‌عنوان یکی از مجموعه‌های فعال و معتبر در این زمینه، امکان خرید نقد و اقساطی انواع خودروهای صفر و کارکرده خارجی و داخلی را فراهم کرده‌است. این مجموعه با ارائه اطلاعات جامع درباره مشخصات فنی، قیمت‌ها و شرایط فروش، به خریداران کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند. همچنین، با استفاده از خدمات مشاوره‌ای این مجموعه، خریداران می‌توانند بهترین گزینه را با توجه به نیازها و بودجه خود انتخاب کنند. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو کلوت می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه همراه مکانیک به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 در زمینه خرید این خودرو به صورت اقساطی اطلاعات لازم را کسب کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان