شیک کردن دکوراسیون آشپزخانه با کابینت سفید

کابینت سفید - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه با رنگ کابینت جلوه می­یابد و تا وقتی که مدل و رنگ کابینت مشخص نشده، نمی‌توان درباره دکور آشپزخانه تصمیم‌­گیری کرد. معمولا باید رنگ کابینت با دیگر اجزای خانه و آشپزخانه همخوانی داشته باشد. در این میان گروهی به جای اینکه وقت زیادی درباره رنگ کابینت آشپزخانه صرف کنند، به سراغ رنگ‌های خنثی می‌روند. کابینت سفید یکی از کابینت‌هایی است که معمولا افراد زیادی به سراغ آن می‌روند.

کاماپرس در این گزارش مزایای استفاده از کابینت سفید در آشپزخانه را بررسی کرده است.

کابینت سفید - کاماپرس

مزایای کابینت سفید

بعضی افراد مایلند در خانه خود دکوراسیون شاد و سرزنده داشته باشند و حتی رنگ کابینت آشپزخانه را نیز تند و آتشین انتخاب می­‌کنند، اما عده‌ای دیگر بیشتر از اینکه به دنبال رنگ شاد و سرزنده باشند، سعی در انتخاب رنگ‌های خنثی دارند و به همین دلیل کابینت سفید و طوسی بیشتر مورد توجه هستند، زیرا کابینت سفید یا طوسی به راحتی با هر رنگی سازگار می‌شود و بسیار چشم نواز است.

به طور کلی رنگ خنثی و به­‌ویژه سفید، یکی از رنگ‌های پرطرفدار در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود و حس آرامش و پاکیزگی زیادی را به اتسان القا می‌کند. در طیف رنگ خنثی، رنگ سفید از دیرباز و در همه دکوراسیون­‌ها مورد توجه بوده و یک رنگ محبوب برای هر قسمت از طراحی داخلی و خارجی منزل به حساب می‌آید. نصب کابینت سفید و رنگ خنثی، گذشته از این که امکان انطباق اجزای مختلف آشپزخانه را به راحتی فراهم می‌کند، به دلایل دیگر نیز مورد توجه است.

زمانی که خانه کوچک است و آشپزخانه فضای چندانی ندارد، استفاده از کابینت سفید بسیار مورد توجه است، زیرا کابینت سفید فضای آشپزخانه را بزرگ و دلبازتر نشان می­‌دهد و بیشتر جلب توجه می‌کند؛ ضمن اینکه این نوع کابینت‌ها گزینه مناسبی برای خانه‌های کم نور هستند، زیرا انعکاس نور، حتی به میزان کم نیز در آن‌ها باعث پرنورتر شدن فضا می‌شود. معمولا کابینت سفید با هر سبک و سلیقه­ای همخوانی دارد و حتی اغلب اوقات امکان فروش دست دوم آن‌ها نیز به راحتی وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

نکته مورد توجه دیگر در انتخاب کابینت سفید، صرفه‌­جویی در هزینه است. رنگ سفید نسبت به دیگر رنگ‌بندی‌ها قیمت به مراتب کمتری دارد و به همین دلیل کابینت آن با نرخ کمتری نسبت به کابینت‌های رنگی به فروش می‌رسد. استفاده از رنگ سفید باعث می‌شود که فضای آشپزخانه درخشان و پاکیزه نشان داده شود و حس خوبی را به صاحب‌خانه و مهمانان وی منتقل ‌کند.

کابینت سفید - کاماپرس

نکات مهم هنگام استفاده از کابینت سفید

با وجود تمام این مزایا، استفاده از کابینت سفید حساسیت‌هایی دارد که باید در نظر گرفته شود؛ از جمله اینکه باید تا حد امکان به این نوع کابینت ضربه سخت وارد نشود و از زخمی شدن آن جلوگیری کرد یا در معرض حرارت زیاد قرار نگیرد تا به خوبی جلوه آن حفظ و زیبایی­اش نمایان شود. همچنین در دکوراسیون دیگر اجزای آشپزخانه باید رنگ سفید کابینت در نظر گرفته شود تا جذابیت آن بیش از پیش آشکار شود.

نصب و اجرای انواع کابینت سفید با «ماهر چوب»

هزینه این نوع کابینت با توجه به نوع و سبک آن از قبیل مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک بودن، متفاوت است. افرادی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع کابینت سفید یا قیمت آن هستند، بهتر است به درگاه ماهر چوب مراجعه کنند. ماهر چوب، طراح و مجری مدل‌های مختلف کابینت آشپزخانه، یک مجموعه قدیمی ارائه دهنده انواع کابینت سفید است که صفر تا صد ساخت و نصب آن را انجام می‌دهد.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع کابینت سفید یا دیگر مدل کابینت‌های این مجموعه می‌­توانند به وبسایت www.maherwood.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌­های همراه 09125279338 و 09129563606 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
اوج آرام
آریاپی
آهن رویال
دادپویان
رایانه کمک
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز