شیراز از دریچه یک فنجان قهوه: بهترین کافی‌ شاپ‌ های شیراز

شاخص
ژیوار

در دل کوچه‌های قدیمی و خیابان‌های پرجنب‌وجوش شهر شیراز، کافی‌شاپ‌های زیادی با دکوراسیون‌های کلاسیک و مدرن توجه ساکنان و گردشگران را به خود جلب می‌کند. فضای کافه‌شاپ معمولا مناسب دورهمی‌های دوستانه، خانوادگی و کاری است. نوشیدن یک فنجان قهوه عصرگاهی و یا نوشیدنی خنک در این روزها، می‌تواند میزان انرژی افراد را چند برابر کند. نوشیدن یک نوشیدنی خنک در کنار شنیدن یک موسیقی ملایم، می‌تواند تمام آن چیزی باشد که یک فرد برای تجربه یک عصر دلچسب تابستانی نیاز دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج کافی شاپ در شیراز می‌پردازد که کیفیت خوبی دارند.

شاخصه‌های مهم در انتخاب کافی‌ شاپ در شیراز

اولین چیزی که توجه افراد را به خود جلب می‌کند، نمای ظاهری و دکوراسیون کافی شاپ است. انتخاب درست موسیقی در کنار درک صحیح نورپردازی و نحوه چیدمان میز و صندلی‌ها، می‌تواند در جذب افراد تأثیر بسزایی داشته‌باشد. در کنار ظاهر کافی‌شاپ، تنوع منو، نوع رفتار محترمانه و حرفه‌ای کارکنان، قیمت‌های مناسب و حفظ کیفیت ارائه خدمات همگی در انتخاب بهترین کافی شاپ در شیراز تأثیرگذار هستند.

1

کافه فردوسی، مناسب عکاسی‌های مینیمال

طراحی مینیمال این کافه جلوه خاصی به فضا داده‌است. این کافی‌شاپ در مجتمع خلیج فارس در هنرشهر آفتاب واقع شده‌است. با ورود به فضای این کافی‌شاپ، اولین چیزی که احتمالا نظر افراد را به خود جلب می‌کند تزئینات و عناصر دورریز شبیه کانال‌های فلزی و پالت‌های چوبی است؛ در واقع محیط کافی‌شاپ به شکل خلاقانه‌ای توسط اشیاء بازیافتی تزئین شده‌است.

کافه فردوسی

عمارت شاپوری، مناسب دورهمی‌های خانوادگی

کافه رستوران عمارت شاپوری در بلوار کریم‌خان واقع شده است. عمارت شاپوری، با معماری سنتی و فضای باز در شب‌های بلند تابستان، پذیرای شیرازی‌ها و گردشگران زیادی است. مسلما سرو انواع نوشیدنی، بستنی و بخصوص فالوده سنتی شیرازی، در این عمارت حال و هوای دیگری دارد. قیمت منوی این کافه رستوران، با توجه به امکانات فضایی و معماری تاریخی‌اش کمی گران است. امکان استفاده از فضای داخلی نیز در کنار فضای باز وجود دارد. در این کافه رستوران انواع رستوران‌های کافی‌شاپی در کنار غذاهای سنتی شیراز نظیر کلم‌پلو قابل سفارش است.

دریان سفر امید

شاپوری

کافه لئو، فضای دلنشین و دنج

کافه لئو را نیز می‌توان یکی از بهترین کافی‌شاپ‌ها در شیرازدانست. افرادی که به دنبال غافلگیری دوست خود در روز تولدش هستند، می‌توانند با هماهنگی قبلی، تولد عزیزان‌شان را در این مجموعه جشن بگیرند. این مجموعه بواسطه صبجانه‌های خاص خود زبانزد است. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و کیک‌های خانگی، منوی این کافی ‌شاپ در شیراز را تکمیل می‌کند. این کافی‌شاپ در قصر دشت، خیابان شهید فقیهی قرار گرفته‌است.

کافه-لئو-1

کافه عمارت فتح‌الملوکی، حال و هوای شیراز اصیل

کافی‌ عمارت با معماری سنتی، کاشی‌های فیروزه‌ای و شیشه‌های مشبک رنگی با حال و هوای اصیل شهر شیراز پیوند خوبی ایجاد کرده‌است. این کافه نه تنها می‌تواند لذت خوردن انواع غذاهای اصیل شیراز قدیم را برای مراجعه‌کنندگان به همراه داشته‌باشد، بلکه می‌توان عکس‌های زیبایی را نیز در یک جمع خانوادگی یا دوستانه در آن ثبت کرد. اصالت و زیبایی هنر ایرانی در گوشه و کنار حیاط و فضای باز این مجموعه خود را نشان می‌دهد. همین طراحی و دکوراسیون متفاوت، گردشگران زیادی را از سراسر ایران و حتی دنیا به این کافه عمارت می‌کشاند.

عمارت فتح‌الملوکی

کافی ‌شاپ استریت لانژ، خاص شیک‌پسندان

فضای دلنشین این کافی شاپ در شیراز، با معماری مدرن و شیک، می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برای افراد رقم بزند. خدمات این کافی شاپ شامل وعده صبحانه تا شام در کنار نوشیدنی‌های سرد و گرم از ساعت 9 صبح تا 11 شب است. انواع مختلف قهوه، نوشیدنی‌های سرد و بستنی نیز می‌تواند این کافی شاپ را به گزینه مناسب برای دورهمی‌های دوستانه تبدیل کند. همچنین با هماهنگی قبلی و رزرو میز، می‌تواند جشن‌های کوچک و دروهمی را در این مکان برگزار کرد.

استریت لانژ

انتخاب بهترین کافی ‌شاپ‌ در شیراز با «پی جو»

پی جو، بعنوان سامانه جست­‌وجو در بانک مشاغل برتر شیراز، با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز راه­‌اندازی شده‌است. مشاغل برتر در زمینه کافه رستوران، خدمات زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی، دکوراسیون و سایر مشاغل از طریق سایت این مجموعه قابل مشاهده هستند. علاقه‌مندان به یافتن بهترین کافی ‌شاپ در شیراز، با مراجعه به این وبسایت به نشانی payju.ir   می‌توانند در این زمینه بهترین انتخاب را داشته‌باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز