شیبا اینو و دوج کوین اوج خواهند گرفت؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شیبا اینو و دوج کوین از جمله رمزارزهایی هستند که طی چند روز گذشته ضررهای زیادی متحمل شدند اما احتمالا در روزهای آینده رشد بزرگی را به دست خواهند آورد.

به گزارش کاماپرس، دوج کوین و شیبااینو تحت تاثیر نوسانات شدید بازار رمزارزها قرار گرفته و نزول را تجربه کردند. شیبا طی یک هفته اخیر کاهش 10.65 درصدی را تجربه کرده و به پایین‌ترین نرخ خود رسیده است. دوج کوین نیز 11 درصد کاهش تجربه کرده و در پایین‌ترین نرخ هفتگی خود قرار دارد. هر چند این دو رمزارز نزول داشتند اما احتمالا در آینده رشد قیمتی زیادی را تجربه خواهند کرد و تا 100 درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

پیش بینی وضعیت دوج کوین با توجه به شرایط کنونی آن

در حال حاضر سطح مقاومتی 0.16 دلاری برای دوج کوین اهمیت زیادی دارد و در صورتی که این رمزارز بتواند بعد از چندین هفته از مرز مهم مذکور بگذرد به نرخ 0.2 دلاری خواهد رسید. البته دوج کوین برای رسیدن به این مرز قیمتی نیاز به بنیادهای قوی دارد. هم اکنون دوج کوین پایین میانگین متحرک 50 روزه قرار دارد و به همین دلیل پیش بینی روند صعودی پایدار برای آن دشوار است. احساسات کلی بازار هم روی نرخ این رمزارز و دیگر ارزهای دیجیتال موثر به نظر می‌رسد و به روند صعودی آن کمک می‌کند.

شرایط رو به بهبود شیبا اینو

شیبا اینو از جمله رمزارزهایی است که ابتدای سال میلادی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما افت اخیر آن باعث کاهش شاخص قدرت نسبی‌اش شده است.

براساس اندیکاتورهای واگرایی و همگرایی میانگین متحرک، احتمال تغییر روند بی‌سابقه شیبا اینو دور از انتظار نیست. برخلاف دوج کوین، شیبا مورد حمایت چند فاکتور بنیادی قوی قرار گرفته که یکی از آن‌ها رشد نرخ سوزاندن توکن‌هایش است. پذیرش این رمزارز توسط پلتفرم‌های پرداختی مهمی مانند بیت پی نیز روی افزایش محبوبیت و در نتیجه نرخ شیبا اثر دارد.

اما به نظر نقطه ضعف شیبا در وابستگی شدید آن به بیت کوین است که شاید اثرات مثبت فاکتورهای قوی را خنثی کند. در هر حال پیش بینی می‌شود شیبا به خوبی در مدار صعودی حرکت کرده و روند رو به رشدی داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز