شگفت انگیز ترین جاذبه‌ های دیدنی در تور دبی که نباید از دست بدهید

ژیوار

دبی یکی از منحصربه‌فردترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری است که تعادل ظریفی بین سنت و مدرنیته ایجاد کرده است. دبی پرجمعیت‌ترین شهر امارات است و به عنوان مکانی لوکس برای گردشگری شهرت دارد. تور دبی فرصت مناسبی برای ماجراجویی‌های عجیب و گذراندن تعطیلات خاطره­انگیز در این منطقه فراهم می‌کند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی چند تا از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری در تور دبی پرداخته است.

برج خلیفه

دبی به آسمان‌ خراش‌های بی‌نظیرش شهرت دارد و برج خلیفه با 160 طبقه و 828 متر به عنوان بلند‌ترین ساختمان و سکوی رصد در فضای باز در جهان شناخته می‌شود. در طبقات 124 و 125 عرشه‌های رصد قرار دارند و گردشگران در تور دبی می‌توانند از مناظر خیره‌کننده شهر که تا خلیج فارس کشیده شده‌اند، بازدید کنند. در این مکان با استفاده از تلسکوپ‌های پرقدرت و سایر تجهیزات، گردشگران می‌توانند یک واقعیت مجازی همه جانبه را تجربه کنند.

اکسپو سیتی

حتی اگر گردشگران فرصت بازدید از نمایشگاه جهانی دبی در سال 2021 تا 2022 را نداشتند، می‌توانند از شهر سفارشی اکسپو سیتی که میزبان آن بود، در تور دبی بازدید کنند. اکسپو سیتی دبی یکی از بهترین مقاصد گردشگری در سفر دبی برای بازدیدهای خانوادگی است که علاوه بر رستوران‌هایی که غذای جهانی سرو می‌کنند، غرفه‌های دیگری نیز در آن فعال است.

منطقه تاریخی الفهیدی

گردشگران با بازدید از منطقه تاریخی الفهیدی در تور دبی می‌توانند حال و هوای سفر به دبی قدیم را حس کنند. الفهیدی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مناطق دبی شناخته می‎‌شود که نمایانگر معماری و فرهنگ در تاریخ خاورمیانه است. ساختمان‌های سنتی با ارتفاع کم، پنجره‌های عربی و برج‌های بادگیر در هزارتوی دنج و آرام این منطقه قرار دارند. برج‌های بادگیر در بالای خانه‌ها برای ورود هوای خنک طراحی شده‌ است. تعدادی از فروشگاه‌های صنایع دستی، موزه‌های میراث فرهنگی و مهمانخانه‌هایی با تم و زمینه هنری در این منطقه وجود دارند که گردشگران می‌توانند در تور دبی از آنها دیدن کنند. برای افرادی که در سفر دبی تمایل به کاوش در حال‌وهوای قدیمی این شهر را دارند، بازدید از این منطقه انتخاب خوبی است.

دریان سفر امید

میراکل گاردن

میراکل گاردن با وسعت بیش از 72 هزار متر مربع به عنوان بزرگ‌ترین باغ گل طبیعی در جهان شناخته می‌شوند. گردشگران در بدو ورود به این باغ حس شگفت‌انگیزی از طراحی بخش‌های مختلف آن خواهند داشت. این باغ مانند یک بهشت در دل سرزمین کویری ساخته شده و باعث اعجاب گردشگران در تور دبی شده است. هزاران گونه گیاهی در این باغ گردآوری شده‌اند و همچنین باغ پروانه‌ای بزرگی در این مکان ساخته شده است. میراکل گاردن دبی با استفاده از ماکت‌ها و روش‌های خلاقانه طوری طراحی شده است که سه بعدی به نظر برسد. در این باغ فروشگاه‌های سوغاتی، حوضچه‌ ماهی‌ها، و محوطه بازی برای کودکان است و گردشگران می‌توانند یک روز را برای کاوش در میراکل گاردن در سفر دبی در نظر بگیرند.

پارک ملی مشرف

پارک ملی مشرف با وسعت بیش از پنج کیلومتر مربع یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های ملی در تور دبی است که در قسمت غربی شهر قرار دارد. مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری این پارک از بین جنگل‌های طبیعی عبور می‌کند. این منطقه در گذشته به عنوان یکی پناهگاه‌های بادیه‌نشینان برای محفاظت از آفتاب و شن صحرا کاربرد داشت. در حال حاضر بیشتر از 60 هزار درخت در این پارک وجود دارد که این مکان را تبدیل به یک حیات وحش عظیم کرده است. تعدادی از آهوها، خرگوش‌ها و طاووس‌ها در این پارک نگهداری می‌شوند. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند از تفریحاتی مانند اسب‌سواری، شتر سواری و زمین بازی در این پارک لذت برند. گردشگران در تور دبی می‌توانند یک روز از سفر خود را به ماجراجویی در این پارک اختصاص دهند.

ذخیره‌گاه حفاظت‌شده بیابان دبی

یکی از بکرترین مکان‌هایی که گردشگران در تور دبی می‌توانند از آن لذت ببرند، ذخیره‌گاه حفاظت‌شده بیابان دبی است. این منطقه یکی از پارک‌های ملی قدیمی دبی شناخته می‌شود که در سال 1999 تاسیس شده و اکوسیستم علف‌ها و درختچه‌های آن احیا شده‌اند. زمستان‌ها با میانگین دمای 22 تا 27 درجه سانتی‌گراد یکی از بهترین زمان‌های بازدید از این ذخیره‌گاه حفاظت‌شده بیایان است. گردشگران می‌توانند در تور دبی در این مکان اقامت کنند و کمپ بزنند و از آسمان کویری صاف و شفاف لذت ببرند.

رزرو تور دبی خاطرانگیز با «سلام پرواز»

آژانس سلام پرواز با بیش از یک دهه سابقه در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی و انواع خدمات گردشگری مشغول به فعالیت است. کادر مجرب این مجموعه در تلاش است که بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به گردشگران ارائه دهد. این مجموعه انواع خدمات تهیه بلیط هوایی، رزرو هتل و بیمه سفر با اعتبار مد نظر را ارائه می‌کند. تورهای دبی سلام پرواز از شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، کیش و اهواز اجرا می‌شود و افراد با رزرو تور مد نظر می‌توانند سفر خاطرانگیزی برای خود رقم بزنند. سلام پرواز گزینه‌های متعددی برای تورهای دبی در نظر گرفته و افراد برای خرید تور دبی ارزان و لحظه آخری نیز می‌توانند از طریق این مجموعه اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://salamparvaz.com مراجعه کنند و یا با شماره‌ 02122224444 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز