شگفت‌ انگیزترین جاذبه های گردشگری در تور چین

تور چین - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چین به‌عنوان یکی از پهناورترین و پرجمعیت‌ترین کشورهای آسیایی، دارای خارق‌العاده‌ترین جاذبه‌های دیدنی است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. تنوع فرهنگی و ترکیب جذابی بین فرهنگ سنتی غنی و مدرنیته در کشور چین قابل‌مشاهده است که افراد با هر سلیقه‌ای را مجذوب می‌کند. افراد از طریق رزرو تور چین می‌توانند یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌های گردشگری را تجربه کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج مورد از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری در تور چین پرداخته است.

شهر ممنوعه

پکن به‌عنوان پایتخت چین، دارای مجموعه‌ای از جذاب‌ترین و باشکوه‌ترین آثار باستانی به‌جامانده از دوران امپراتوری این کشور است. شهر ممنوعه در قلب پکن واقع‌شده است و گردشگران می‌توانند به کاوش در بهترین آثار و مجموعه‌های تاریخی بپردازند. شهر ممنوعه به‌عنوان محل سکونت امپراتور و اعضا خاندان سلطنتی ساخته‌شده بود و ورود سایر افراد متفرقه به آن ممنوع بود. این مجموعه عظیم در وسعت حدود 720 هزار مترمربع ساخته‌شده است و افراد باید یک روز کامل را برای بازدید همه قسمت‌های آن در سفر خود در نظر بگیرند. تعداد زیادی از آثار نفیس مانند نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، ظروف کتیبه‌ای و اشیا میناکاری در موزه کاخ شهر ممنوعه نگهداری می‌شوند و افراد می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند. میدان تیان‌آن‌من و معبد بهشت از مهم‌ترین بناهای مذهبی در مجاور کاخ امپراتوری هستند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.

تور چین - کاماپرس

باغ تابستانی

باغ و کاخ تابستانی پکن، یکی از باشکوه‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های ساخته‌شده در چین است. این کاخ در سال 1153 میلادی ساخته‌شده و دریاچه زیبای آن برای بهبود فضا، در قرن چهاردهم اضافه‌شده است. در این باغ مناظر دیدنی از تپه‌های طبیعی، دریاچه‌ها کاخ‌ها وجود دارد. این باغ در سال 2007 به‌عنوان یکی از پنج جاذبه‌ گردشگری برتر جهان ثبت‌شده است. در حال حاضر این در این مکان تاریخی بسیاری از نمایش‌های سنتی چینی و رویدادهای موسیقی برگزار می‌شوند. گردشگران می‌توانند در خرابه‌های کاخ‌ تابستانی قدیمی در پارک یوانمینگوان نیز کاوش کنند.

تور چین - کاماپرس

دیوار چین

دیوار چین به طول چهار هزار مایل از شرق به غرب گسترده شده است. این ساختار دفاعی به‌منظور جلوگیری از حمله مهاجمان شمالی درگذشته احداث‌شده است و یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های ساختمانی در طول تاریخ شناخته می‌شود. ساخت این دیوار از قرن هفتم میلادی توسط حاکمان چینی آغازشده است. سالیانه بیش از 10 میلیون نفر از این مقصد گردشگری بازدید می‌کنند. بهترین زمان برای بازدید از دیوار چین، در فصل بهار و اوایل اردیبهشت است. افراد برای یک تجربه هیجان‌انگیز می‌توانند از مسیر پیاده‌روی جین شانلینگ به سیماتای به دیوار چین بروند.

تور چین - کاماپرس

باغ‌های کلاسیک سوژو

یکی از شگفت‌انگیزترین و منحصربه‌فردترین آثاری که گردشگران در تور چین می‌توانند کاوش کنند، باغ‌های کلاسیک سوژو است. این باغ‌ها در جینانگ سو قرار دارند و به‌عنوان یکی از نمونه‌ترین هنرهای باغبانی در جهان شناخته می‌شوند. یکی از اساسی‌ترین اصول در طراحی این باغ‌ها، هماهنگی و برقراری ارتباط با طبیعت است. این باغ‌ها با هدف هماهنگی بین انسان و طبیعت ساخته‌شده‌اند و متنوع‌ترین مناظر طبیعی و گونه‌های جانوری را در خود جای‌داده‌اند. بازدید از باغ‌های سوژو یکی از خاص‌ترین تجربه‌های فرهنگی است که گردشگران در تور چین می‌توانند تجربه کنند.

تور چین - کاماپرس

ارتش سفالین شیان

یکی از عجیب‌ترین اکتشافات در چین، ارتش سفالین است که قدمت آن به دو هزار سال قبل برمی‌گردد. ارتش سفالین مربوط به حکومت کین شی هوانگ بود که توانست برای اولین بار کشور چین را متحد کند. به دستور این پادشاه مقبره‌ای برای یادبود از آن ساخته شد که احداث آن نیز به مدت 11 سال طول کشید. در حدود هشت هزار مجمسه سفالی سرباز در نزدیک مقبره کین شی هوانگ کشف شده که به‌منظور حفاظت از امپراتوری بعد از مرگ کین شی هوانگ ساخته‌شده بودند. ارتش سفالیان یکی از بی‌نظیرترین مکان‌های باستانی برای بازدید و کاوش در تاریخ است.

تور چین - کاماپرس

بازدید از بهترین جاذبه‌های گردشگری با تور «قصر شیرین»

آژانس گردشگری قصر شیرین از سال 1375 فعالیت خود در زمینهٔ فروش بلیط هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی، اخذ ویزا، رزرو هتل و برگزاری انواع‌ تورهای گردشگری انفرادی و دسته‌جمعی آغاز کرد. این مجموعه به‌عنوان یکی از معتبرترین آژانس‌های مرجع و چارترکننده مسیرهای پررفت‌وآمد مشغول به کار است و متنوع‌ترین تورهای خارجی را متناسب با شرایط درخواستی گردشگران برگزار می‌کند. افراد از طریق رزرو تور از قصر شیرین می‌توانند همه خدمات دریافت ویزا، بلیط، رزرو هتل و ترانسفر را دریافت کنند و با خیال راحت از سفر خود لذت ببرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://www.ghasreshirin.com مراجعه کنند و یا با شماره‌های 09120325106 و یا 02183348 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز