شکایت رسمی استراماچونی از استقلال

ژیوار

استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم استقلال از این باشگاه به علت پرداخت نشدن حقوق و مطالباتش شکایت کرد.

حدود سه هفته قبل بود که اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد استراماچونی در ۲۸۰ صفحه‌ای که به عنوان دادخواست برای باشگاه استقلال فرستاده، اعلام کرده که ۱.۶ میلیون یورو از باشگاه استقلال می‌خواهد.

به گزارش کاماپرس، مدیران استقلال معتقدند که رقمی که باید به سرمربی فصل گذشته‌شان پرداخت کند، کمتر از رقمی است که او طلب کرده و این باشگاه مدارک و مستنداتی مثل دست نوشته استراماچونی دارد که ادعای مدیران استقلال را ثابت می‌کند.

قرار است باشگاه استقلال در واکنش به رای استراماچونی، پرونده را با مستنداتی که دارد به دادگاه عالی ورزش ببرد تا هم زمان بخرد هم اینکه بتواند مبلغ کمتری به استراماچونی پرداخت کند. متن رای استراماچونی پس از پرداخت ۲۵۰۰۰ فرانک سوییس به فیفا به باشگاه استقلال داده شد.

استقلال و مذاکره با استراماچونی

دریان سفر امید

علی عابدی بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان که این روزها در ایتالیا مربیگری می‌کند، اما در جریان جزئیاتی از تمامی مذاکرات انجام شده با استراماچونی قرار دارد؛ ورود او به این پرونده، در ابتدا با تماس علی خطیر کلیده خورده و معاون سابق باشگاه استقلال از عابدی در رابطه با سرمربی جوان ایتالیایی و کارنامه‌اش پرس و جو می‌کند.

عابدی شب گذشته با امید رحیمی در رابطه با مذاکرات انجام شده با سرمربی ایتالیایی، با این محور، گفتگویی تقریبا نزدیک به یکساعت را برگزار کرد:« تمام واقعیات مذاکرات استقلال با استراماچونی.»

عابدی در شروع صحبت‌هایش با اشاره به شرایط سختی که استراماچونی در شروع کار داشت، می گوید:« برای او نداشتن زمین تمرین و مشکلات اینچنینی قابل هضم بود ولی عدم پایبندی مدیران استقلال به تعهدات مالی‌ای که داده بودند، قابل بخشش نبود و او انتظار داشت که مبلغ قراردادش را در زمان تعیین شده دریافت کند.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ورزشی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز