شرکت خودرویی مهدوی کیا ، فضای مجازی را شوکه کرد

ژیوار

چندی پیش «آیسان اسلامی»، یکی از پرمخاطب‌ترین بلاگرهای ایرانی با قریب 10 میلیون فالوئر، ویدئویی از پدری با نام «ابوالفضل شریفی» منتشر کرد و توضیح داد، این پدر به مدت ۱۸ سال در هر شرایطی حتی زمانی که در سرکار است، از پسر اوتیسمی‌اش با نام «سبحان» نگهداری می‌کند.

به گزارش کاماپرس، آیسان اسلامی در ویدیویی که از این پدر و پسر منتشر کرد، گفته بود: «باید پدر بودن را از ابوالفضل شریفی آموخت. او معنای «پدری» را به همه اثبات کرد.» این فعال فضای مجازی از مخاطبان خود خواست که از این پدر و پسر حمایت کنند و البته تاکید کرد که آنان بیش از حمایت‌های مالی، به حمایت معنوی و دادن امید نیاز دارند.

گفتنی است که این پدر فداکار در شرایطی از پسر خود در کامیون‌اش مراقبت می‌کرد که حتی کامیون به نام او نبوده و به‌عنوان راننده‌ ماشین‌های سنگین برای دیگران کار می‌کرد.

پیرو این ویدئو، شرکت پیشرو صنعت ایرانیان با مدیریت «نادر مهدوی کیا» که نمایندگی فروش کامیون را برعهده دارند، یک کامیون به آقای شریفی هدیه داد و اعلام کرد که ترخیص آن نیز با کمک دیگر دوستان خیر و بدون دریافت هزینه از این پدر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

مدیرعامل این شرکت که در مرز بازرگان فعالیت می‌کند، این هدیه را هم‌زمان با روز عاشورا به او تقدیم کرد.

نادر مهدوی کیا در این رابطه ویدئویی منتشر و البته تاکید کرد که هدفش از انتشار آن، بیان این ماجرا و ریاکاری نبوده است و لطف این پدر است که هدیه آنان را قبول کرده است. او در این ویدئو عنوان می‌کند: «اگر این ویدئو را می‌گیرم، برای این است که به خودم و دیگران گوشزد کنم که باید به فکر دیگران باشیم و به این مسئله توجه کنیم که هم‌وطنمان چطور زندگی می‌گذراند و اگر کاری برایشان از دستمان برمی‌آید، انجام دهیم.»

او در این باره گفت: «یک پدر 18 سال است که با یک کودک اوتیسمی زندگی خود را می‌گذراند و در این شرایط دشوار کشور با رانندگی برای دیگران امرار معاش می‌کند. قدیم‌تر ما مردم ایران به همدیگر کمک بیش‌تری می‌کردیم؛ اما هم‌اکنون شرایط جامعه طوری است که همه درگیر مشکلات خود هستند؛ اما در این میان مجموعه من به امر امام حسین، این کامیون را در روز عاشورا به این پدر تقدیم می‌کند.»

نادر مهدوی کیا ادامه داد: «خیلی‌ها در شرایطی هستند که هیچ یار و یاوری جزو خداوند ندارند و گاه خدا ما را وسیله‌ای برای کمک به آنان می‌کند.»

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز