شرکت اماراتی روتانا از افتتاح 2 هتل جدید در منطقه خبر داد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت اماراتی روتانا از افزودن 2 هتل جدید به بیش از 100 فقره از املاک خود در خاورمیانه، آفریقا، اروپای شرقی و ترکیه خبر داد. این 2 هتل جدید، «دار ریحان بای روتانا» در شهر خُبر عبرستان و «ریویرا بای روتانا» در دوحه قطر هستند.

به گزارش کاماپرس، هتل «دار ریحان بای روتانا» 113 اتاق و 20 سوییت خواهد داشت که هریک مجهز به امکانات مدرن و مشرف به منظره شهر خواهند بود.

علاوه بر این‌ها سالن‌های غذاخوری، امکانات تفریحی و فضاهای گردهمایی و کنفرانس، امکانات دیگر هتل را تشکیل خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

افتتاح هتل «دار ریحان بای روتانا»، در راستای چشم انداز این گروه برای تأسیس 8 فقره ملک در عربستان طی 4 سال و دستیابی به 4400 باب در 16 فقره تأسیسات است.

افتتاح این هتل، تعداد باب‌های فعال در هتل‌ها و اقامتگاه‌های ریحان را به 2090 اتاق در 6 هتل می‌رساند.

فیلیپ بارنز مدیرعامل روتانا اظهار کرد: افتتاح هتل دار ریحان بای روتانا در خُبر، دستاوردی بی‌نظیر است و نقشی حیاتی در حمایت از راهبرد رشد عربستان دارد. این هتل 4 ستاره به تقاضای رو به رشد میهمانان ما در این ناحیه پاسخ می‌دهد و نشانگر تعهد ما به شعار «زمان باارزش برای همه» است.

از سوی دیگر هتل ریوریا ریحان بای روتانا در دوحه، 185 اتاق و سوییت دارد که شامل 129 باب اتاق استاندارد و 56 باب سوییت است که هر کدام مجهز به امکانات روز هستند.

4 مجموعه غذاخوری منحصر به‌فرد، مجموعه‌های سلامتی و اتاق‌های کنفرانس امکانات دیگر هتل را تشکیل می‌دهند.

افتتاح این هتل، برند هتل‌ها و اقامتگاه‌های مدرن روتانا را به بازار دوحه وارد می‌کند.

ابن هتل ضمن اضافه کردن 185 باب به مجموعه گسترده روتانا در سراسر منطقه، تعداد باب‌های فعال ریحان را به عدد 2265 می‌رساند.

بارنز اضافه کرد: «افتتاح ریویرا ریحان بای روتانا در دوحه، دستاوردی مهم در راستای استراتژی گسترش ما در منطقه است. این هتل جدید نه تنها به نیازهای درحال گسترش مشتریان ما پاسخ می‌دهد بلکه برند هتل‌ها و اقامتگاه‌های ریحان را به بازاری جدید معرفی می‌کند. خوشحالیم که همزمان با دنبال کردن استراتژی گسترش در منطقه، فرصت افزودن بر گستره خدمات در شهر نیز فراهم شده است.»

انتهای پیام

آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز