شروع فروش نقد و اقساطی کشنده تک محور فاو جی6

ژیوار

فروش نقد و اقساطی کشنده تک محور FAW J6 توسط شرکت سیبا موتور آغاز شد. متقاضیان خرید اقساطی این کشنده باید 2 میلیارد و 916 میلیون و 354 هزار تومان پیش پرداخت کرده و اقساط آن را طی سه یا شش یا 9 ماه بپردازند. این کشنده یک ماه آینده به خریداران تحویل داده خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خرید کشنده فاو جی6 امکان استفاده از تسهیلات خرید آن با بازپرداخت متنوع را دارند. در صورتی که مدت زمان بازپرداخت اقساط این کشنده سه ماهه باشد، متقاضی باید سه چک به مبلغ 648 میلیون تومان در سررسیدهای مشخص صادر کند. سود خرید اقساطی با بازپرداخت سه ماهه صفر است. اگر مدت زمان بازپرداخت شش ماهه باشد باید شش فقره چک با مبلغ 346 میلیون تومان در سررسیدهای معین صادر کند. سود خرید اقساطی با بازپرداخت شش ماهه 10 درصد است. در صورتی که مدت زمان بازپرداخت اقساط 9 ماهه تعیین شود، باید 9 فقره چک به مبلغ 238 میلیون تومان صادر شود. سود خرید اقساطی با بازپرداخت 9 ماهه 15 درصد است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

نگاهی به مشخصات فنی، امکانات و تجهیزات فاو جی6

کشنده تک محور فاو جی6 با موتوری به حجم 11 هزار و 50 سی سی و توان 460 اسب بخار به بازار عرضه شده است. حداکثر گشتاور این خودرو به 2 هزار و 200 نیوتن متر در هزار و 300 دور در دقیقه می‌رسد. مصرف سوخت این خودرو بهینه است چون به سیستم سوخت رسانی کامان ریل با پمپ انژکتوری بوش مجهز شده است. این خودرو امکانات رفاهی مانند کنترل الکترونیکی ترمز، ترمز اضطراری هوشمند، کنترل الکترونیکی پایداری، کولر و بخاری درجا، یخچال و کتری مسافرتی، روشنایی اتوماتیک، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک با گرمکن و سردکن، مولتی مدیا و خشک کن هوا دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز