شروع فروش نقدی پیکاپ فوتون دیزلی از امروز

فوتون-کاماپرس
ژیوار

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی خود را با قیمت مقطوع اعلام کرد. متقاضیان این خودرو برای ثبت نام باید به سایت فروش شرکت ایران خودرو دیزل مراجعه کنند. امکان تقاضا برای این خودرو از امروز بیست و هشتم شهریورماه فراهم است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خرید ایران خودرو دیزل امکان درخواست این خودرو به صورت نقدی با قیمت 2 میلیارد و 50 میلیون تومان را دارند. پیش از این خودرو پیکاپ فوتون دیزلی با قیمت 1 میلیارد و 540 میلیون تومان خرید و فروش می‌شد. با این حساب فوتون دیزلی با رشد 510 میلیون تومانی به دست خریدارانش می‌رسد. متقاضیان خرید نقدی ساعت 10 صبح امروز امکان تقاضای این خودرو را دارند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

برخی از امکانات و مشخصات فنی پیکاپ فوتون دیزلی

یکی از محصولات ایران خودرو دیزل، پیکاپ فوتون است که با امکانات متنوعی به بازار عرضه شده است. این خودرو موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با توان 235 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن متر دارد. این خودرو به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته مجهز شده است. داشبورد این خودرو طرح جدید دارد و مواد باکیفیتی آن را تشکیل داده‌اند. سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش، نگه دارنده خودرو در سربالایی، دوربین 360 درجه، سیستم هشدار برخورد از جلو و رادار تشخیص نقطه کور از جمله امکانات این خودرو هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو دیزل
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان