شرایط چاپ فوری کاتالوگ

چاپ کاتالوگ
ژیوار

کاتالوگ‌ یا کالانماها یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات و بازاریابی هستند که باعث معرفی محصولات به بهترین شکل ممکن می‌شوند. در صنعت تبلیغات کاربردهای بسیار متنوعی به‌ویژه در زمینه‌ی فروش، بازاریابی و تبلیغات دارند. هر برند و کسب و کاری با طراحی کاتالوگ اختصاصی خود می‌تواند مشخصات محصولات خود را با جزئیات و همراه با عکس به نمایش بگذارد. چاپ فوری کاتالوگ یکی از روش‌های سریع برای تولید و چاپ کاتالوگ است. مشتریان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به کاتالوگ با چاپ دیجیتال خود را داشته باشند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تبلیغات چاپی، تحویل به موقع و زودهنگام آن است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی چیستی چاپ فوری کاتالوگ، شرایط و مزایای آن همچنین چگونگی انجام چاپ فوری کاتولوگ با کیفیت بالا می‌پردازد.

چاپ فوری کاتالوگ چیست؟

چاپ فوری کاتالوگ را معمولا به چاپ دیجیتال می‌شناسند که می‌تواند گزینه ی مناسبی برای تحویل فوری و به موقع کاتالوگ‌ها باشد. نکته حائز اهمیت این است که در این نوع چاپ ممکن است کمی از کیفیت تصویر کاسته شود چرا‌که طبیعتا چاپ افست گزینه‌ی با کیفیت‌تر و تمیزتری برای انواع چاپ است. چاپ فوری کاتالوگ با سرعت تولید بالا، امکان اصلاح سریع و کاهش هزینه‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مشتریان را سریع‌تر به جذب کنند و فروش بیشتری داشته باشند.

چاپ کاتالوگ

شرایط چاپ فوری کاتالوگ

باید توقع خود را از تعداد بالای کاتالوگ پایین بیاورید. به عنوان نمونه شما نمی‌توانید تعداد ۲هزار عدد کاتالوگ را در دو روز کاری تحویل بگیرید. همچنین برای داشتن یک چاپ فوری کاتالوگ باید تعداد صفحات خود را کمتر کنید چراکه یک کاتالوگ با تعداد صفحات کم بسیار سریع‌تر چاپ و صحافی می‌شود. پروسه چاپ کاتالوگ با تعداد صفحات بالا زمانبر است. به علاوه برش و صحافی آن نیاز به نیروی کار بیشتر و زمان بیشتری دارد. بدین جهت داشتن یک کاتالوگ کم برگ و با تعداد پایین می‌تواند زمان چاپ و صحافی را پایین آورده و تحویل آن را فوری کند. اگر کاتالوگ چاپی‌تان دارای تعداد صفحات، کیفیت و تعداد بالایی است باید از گزینه‌ی چاپ افست کاتالوگ با زمان تحویل بین 7 تا 10 روز کاری استفاده کنید. برای چاپ فوری کاتالوگ نمی‌توانید به صورت دفترچه‌ای سفارش دهید. بهترین راه استفاده از کاتالوگ سه‌لت و دولت است تا زمان صحافی از کار خروجی کمتر شود.

دریان سفر امید

چاپ کاتالوگ

مزایا استفاده از چاپ فوری کاتالوگ

با استفاده از فناوری چاپ فوری کاتالوگ، می‌توان در مدت چند ساعت، کاتالوگ‌هایی با تعداد مختلف تولید کرد. این امر کمک می‌کند تا در زمانی کوتاه به کاتالوگ‌های تازه خود دسترسی داشته باشید. به علاوه در صورت نیاز به اصلاح در کاتالوگ، به سریع‌ترین شکل می‌توان آن را انجام داد و کاتالوگ‌های به روز شده را بدون تاخیر چاپ کرد. همچنین چاپ فوری کاتالوگ‌ها، هزینه‌های مربوط به چاپ، تولید و حمل و نقل را کاهش می‌دهند.

چگونه می‌توان چاپ فوری کاتالوگ با کیفیت بالا را تجربه کرد؟

چاپ بدون افت کیفیت با دستگاه‌های دیجیتال انجام می‌شود. دستگاه‌های پرینتر دیجیتال و پلاتر دیجیتال با وجود کیفیت بسیار بالای چاپ و به روز بودن، باز هم قابل رقابت با دستگاه‌های چهار رنگ افست نیستند. بدین جهت در قدم اول باید متوجه نوع طراحی کاتالوگ خود باشید و به نوعی سعی در هر چه زیباتر کردن رنگ‌ها در طراحی خود داشته باشید. در قدم بعدی طراحی‌تان باید دارای حاشیه‌های امن بیشتری باشد تا هنگام برش، تصویر اصلی زیر تیغ برش لیزری دستگاه نرود. در نهایت از جنس‌های ضخیم‌تر برای صفحات و روکش سلفون برای جلد استفاده کنید تا دچار ریختگی رنگ در جلد نشوید. پس برای داشتن چاپ فودی و با کیفیت کاتالوگ باید گزینه چاپ دیجیتال کاتالوگ را انتخاب کنید. این نوع چاپ در تیراژ پایین، حداقل تعداد و یک طراحی حرفه‌ای می‌تواند تبدیل به یک کاتالوگ قوی و قابل ارائه در نمایشگاه‌ها شود.

چاپ کاتالوگ

انتهای پیام

مرتبط با : افراباکسچاپ ایران کهنچاپ قاصدکمهرسام چاپ
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز