شرایط ویژه خرید اقساطی خودرو کوئیک: فرصت‌های جدید برای خریداران

ژیوار

ابعاد جمع و جور، قیمت مقرون به‌صرفه، کیفیت ساخت مناسب و امکانات رفاهی استاندارد، همگی عوامل تأثیرگذار در میزان محبوبیت خودرو است. خودرو کوئیک با داشتن تمامی این ویژگی‌ها، در کنار عملکرد مناسب موتور و سوخت به‌صرفه، طی سالیان اخیر با استقبال زیادی روبرو شده‌است. فروش اقساطی خودرو کوئیک یکی از کاربردی‌ترین شیوه‌ها برای خرید این خودرو در شرایط کنونی بازار با نوسانات قیمتی فراوان است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های فنی و شرایط خرید اقساطی خودرو کوئیک خواهد پرداخت.

ویژگی‌های فنی خودرو کوئیک

یکی از محصولات محبوب شرکت سایپا، با طراحی مدرن و ویژگی‌های کاربردی، خودرو کوئیک است. این خودر با موتور 1.5 لیتری و قدرت 87 اسب‌بخار، به راحتی می‌توان همسفر خوب ترددهای شهری و جاده‌ای باشد. طراحی داخلی آن به ویژه با توجه به امکانات رفاهی و راحتی، نظیر سیستم تهویه مطبوع، فرمان برقی و نمایشگر دیجیتال، راحتی بیشتری را برای سرنشینان فراهم می‌آورد. در زمینه ایمنی، کوئیک مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم توزیع الکترونیکی ترمز (EBD) است که به بهبود عملکرد ترمز و افزایش امنیت کمک می‌کند. همچنین، با مصرف سوخت مناسب و ابعاد جمع و جور، این خودرو انتخابی مقرون‌به‌صرفه برای خانواده‌ها و رانندگان شهری است.

ویژگی‌های فنی خودرو کوئیک

خرید اقساطی خودرو کوئیک صفر کیلومتر

قیمت کارشناسی‌شده این خودرو مدل 1403 در شرایط کنونی 407 میلیون تومان است. امکان خرید نقد و اقساطی این خودرو وجود دارد. در خرید اقساطی خودرو کوئیک، با وجود امکان پرداخت دو مرحله‌ای، شرایط خرید آسان‌تری وجود دارد. در واقع هنگام انعقاد قرارداد، با پرداخت 210 میلیون تومان می‌توان خودرو را تحویل گرفت. پرداخت دوم 30 روز پس از عقد قرارداد به مبلغ حدود 40 میلیون تومان خواهد بود. مدت بازپرداخت قسط سوم نیز 90 روز پس از انعقاد قرارداد به مبلغ حدود 195 میلیون تومان خواهد بود. در واقع در خرید اقساطی نسبت به نقدی خودرو صفر کوئیک، حدود 40 میلیون تومان هزینه بیشتری پرداخت می‌شود؛ این اتفاق با توجه به نوسانات موجود در بازار، برای جانماندن از تورم موجود توجیه اقتصادی دارد.

خرید اقساطی خودرو کوئیک صفر کیلومتر

خرید اقساطی خودرو کوئیک کارکرده

امکان خرید اقساطی خودرو کودئیک کارکرده مدل 1403 با کارکرد 9000 کیلومتر وجود دارد. قیمت کارشناسی‌شده این خودرو در شرایط کنونی 385 میلیون تومان است. در صورت خرید  اقساطی خودرو کوئیک کارکرده در قالب پیش‌پرداخت تک‌مرحله‌ای، مبلغ حدودی 235 میلیون تومان در مرحله اول پرداخت می‌شود. مدت بازپرداخت بین 7 روز تا 90 روز خواهد بود که با افزایش این مدت به 90 روز، درصد سود بیشتری برای فروشنده خودرو در نظر گرفته می‌شود. بازپرداخت مرحله دوم نیز حداکثر 90 روز پس از عقد قرارداد و تحویل خودرو به مبلغ حدودی 184 میلیون تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

خرید اقساطی خودرو کوئیک کارکرده

خرید اقساطی کوئیک مدل 1402

خرید نقدی این مدل خودرو با کارکرد حدود 35 هزارکیلومتر حدود 370 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. امکان خرید اقساطی خودرو کوئیک در قالب اقساط بلند مدت 6 تا 60 ماهه نیز وجود دارد. مبلغ پیش‌پرداخت در این نوع معالمه 213 میلیون تومان خواهد بود. اقساط این طرح نیز 24 ماهه و ماهانه حدود 12 میلیون تومان خواهد بود. در واقع با پرداخت اقساط این خودرو به مدت دو سال، در نهایت در ازای پرداخت حدود 504 میلیون تومان می‌توان صاحب این خودرو شد. مزیت این نوع خرید نسبت به خرید اقساطی دومرحله‌ای، عدم ایجاد فشار بر روی فرد در پرداخت اقساط آن است.

خرید اقساطی کوئیک مدل 1402

بررسی شرایط خرید اقساطی خودرو کوئیک در «همراه مکانیک»

همراه مکانیک با برخورداری از تیمی متخصص در حوزه خرید و فروش انواع خودروهای صفر و کارکرده فعالیت می‌کند. تمامی خدمات تخصصی در زمینه استعلام قیمت روز خودرو کوئیک و شرایط خرید اقساطی این خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق این مجموعه قابل انجام است. علاقه‌مندان به خرید یا فروش اقساطی انواع خودروهای ایرانی و خارجی، به خصوص خودرو کوئیک می‌توانند با استفاده از مشاوره این متخصصان، نظر کارشناسی در خصوص خودروی مورد نظر خود را دریافت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت خرید اقساطی خودرو کوئیک می‌توانند با مراجعه به سایت به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/ یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 از خدمات مشاوره آنلاین این مجموعه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز