شرایط وام 300 میلیونی بانک تجارت با اقساط 11 میلیون تومانی  

ژیوار

بانک تجارت برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و تکمیل سبد خدمات اعتباری خود و تنوع در طرح‌های تسهیلاتی بانک طرحی به نام «پویا» را طراحی و اجرا کرده است. این وام 300 میلیون تومانی نیاز به سپرده گذاری کوتاه مدت عادی یا جاری و ایجاد میانگین حساب حداقل سه و حداکثر 9 ماهه دارد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان حقیقی بانک تجارت که به دریافت وام 300 میلیونی با سود 23 درصدی تمایل دارند باید ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به انتخاب مشتری است و بین 12 تا 36 ماه تغییر می‌کند. مشتریان لازم است بدانند که در طی مدت زمان ایجاد میانگین حساب به اصل سپرده آن‌ها سود پنج درصدی تعلق خواهد گرفت. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریافت کنندگان این وام 300 میلیونی با نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت باید ماهیانه 11 میلیون و 64 هزار و 993 تومان قسط بدهند. کل سود تسهیلات به 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن 418 میلیون و 64 هزار و 993 تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

نگاهی به بانک تجارت و خدمات آن

بانک تجارت یکی از بانک‌های دولتی کشور است که سال 1358 فعالیت خود را شروع کرد. فصل جدید فعالیت این بانک از سال 1388 شروع شد و در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات مربوط به سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و خدمات ارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این بانک تا به حال مقام برتر در بانک‌های تجاری کشور، تندیس بین المللی کیفیت پاریس، تندیس بانک سبز، جایزه ستاره طلایی کیفیت پاریس، خدمات کیفیت، برترین بانک پیشتاز در سال مالی 1391 و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان