شرایط وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک رسالت با کارمزد 2 درصدی

ژیوار

بانک رسالت به منظور حمایت از مشتریان خود وام قرض الحسنه با کارمزد دو درصدی را ارائه داده است. سقف این وام به 400 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، بانک رسالت به مشتریانی که در این بانک سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و خواب سپرده‌ای به مدت حداقل سه و حداکثر شش ماه تشکیل بدهند، وام 400 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. دریافت این وام به ضمانت خاصی احتیاج ندارد و متقاضیان تنها باید رتبه اعتباری خوبی در بانک داشته باشند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام هم با توجه به مدت زمان خواب سپرده تغییر می‌کند. در واقع اگر میزان سپرده‌گذاری مشتری بیشتر از شش ماه شود، به ازای هر ماه بیشتر، دو ماه به مدت زمان پرداخت اقساط اضافه خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن میزان وام، کارمزدی دو درصدی و بازپرداخت 60 ماهه، میزان هر قسط 7 میلیون و 272 هزار و 727 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 24 میلیون تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن هم از 424 میلیون تومان بیشتر نیست.

دریان سفر امید

چگونگی افتتاح حساب برای درخواست وام قرض الحسنه بانک رسالت

در صورتی که مایل به دریافت وام 400 میلیون تومانی هستید، نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک رسالت ندارید. به منظور دریافت این تسهیلات باید همراه بانک رسالت را دانلود و اطلاعات بانکی خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات و تایید هویت، باید نوع حساب انتخاب و اطلاعات تکمیل شود. بعد از ورود کامل اطلاعات و انجام اقدامات لازم، در صورت درست بودن تمام تایید نهایی انجام خواهد شد و امکان درخواست برای این وام وجود خواهد داشت.

اگر به هر دلیلی امکان ادامه فرآیند ثبت نام و درخواست این وام را ندارید، می‌توانید امتیاز این تسهیلات را به اقوام درجه یک خود منتقل کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان