شرایط مهاجرت فیزیوتراپیست به آلمان

ژیوار

کشور آلمان به دلیل داشتن شرایط شغلی ایده‌آل، یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت شغلی و کاری محسوب می‌شود. بازار کار و درآمد مشاغل حوزه سلامت و درمان در آلمان از شرایط مناسبی برخوردار است و به همین سبب در سال‌های اخیر مهاجرت فیزیوتراپیست به آلمان به میزان زیادی افزایش یافته است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نکاتی درباره شرایط مهاجرت فیزیوتراپیست به آلمان پرداخته است.

بازار کار فیزیوتراپی در آلمان

باید در نظر داشت که فیزیوتراپی در رده مشاغل مورد نیاز آلمان طبقه‌بندی می‌شود. در سال‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت سالمندان در کشور آلمان، کمبود فیزیوتراپیست در این کشور به شدت حس شده است. بسیاری از کلینیک‌ها در آلمان به فیزیوتراپیست‌های باتجربه و با سابقه کاری بالا نیاز دارند و به همین جهت، متقاضیانی که به مدت سه سال سابقه کار در حوزه فیزیوتراپی داشته باشند، به راحتی می‌توانند به آلمان مهاجرت کنند.

برای مهاجرت فیزیوتراپیست به آلمان می‌توان از طریق جاب آفر اقدام کرد. همچنین متقاضیان می‌توانند شخصا به صورت حضوری به کلینیک‌ها، مراکز درمانی و بیمارستان‌های آلمان مراجعه کنند و در قدم بعدی، فرآیندهای مهاجرتی را طی کنند. باید در نظر داشت که آلمان از سیستم بهداشت و درمان پیشرفته‌ای برخوردار است و افراد با کار کردن در این سیستم می‌توانند تجربه و مهارت زیادی کسب کنند. به طور کلی کار کردن به عنوان فیزیوتراپیست در آلمان، فرصتی طلایی به شمار می­‌آید.

دریان سفر امید

شرایط مهاجرت فیزیوتراپیست به آلمان

فیزیوتراپیست‌هایی که قصد مهاجرت به آلمان دارند، باید دارای شرایطی باشند تا بتوانند برای دریافت ویزای کاری اقدام کنند. متقاضیان باید حداقل دارای مدرک کارشناسی فیزیوتراپی بوده و حداقل به مدت دو سال در این زمینه سابقه کار داشته باشند. تسلط کامل به زبان آلمانی، یکی دیگر از مهم‌ترین شرایطی است که متقاضیان باید واجد آن باشند. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان مهاجرت به آلمان، مدارک زبان آلمانی متعددی بسته به شرایط مختلف وجود دارد و به همین دلیل، افراد باید متناسب با شرایط شغلی خود اقدام به کسب مدرک زبان آلمانی کنند. فیزیوتراپیست‌ها برای مهاجرت کاری به آلمان باید حداقل مدرک زبان آلمانی در سطح B2 داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین مدارک برای مهاجرت فیزیوتراپیست به آلمان، گواهی تمکن مالی است. افراد موظف به ارائه گواهی تمکن مالی برای اثبات تامین هزینه‌های زندگی در آلمان هستند. میزان تمکن مالی نیز بسته به اینکه متقاضی به تنهایی یا به همراه خانواده مهاجرت می‌کند، متفاوت خواهد بود.

یکی از بهترین راه‌ها برای مهاجرت به آلمان، شرکت‌ کردن در دوره‌های آوسبیلدونگ فیزیوتراپی آلمان است. در این روش افراد می‌توانند به کسب مهارت و آموزش حرفه‌ای تئوری و عملی در زمینه فیزیوتراپی بپردازند.

برای مهاجرت فیزیوتراپیست به آلمان به پاسپورت معتبر، اصل و ترجمه شناسنامه و مدارک هویتی، اصل و ترجمه مدارک دانشگاهی و معادل‌سازی آن و ریزنمرات دانشگاهی نیاز است. همچنین افراد باید مدرک زبان آلمانی، رزومه کاری و انگیزه‌نامه، گواهی عدم سوءپیشینه، گواهی سلامت و بهداشت و تمکن مالی ارائه کنند.

شرط سنی مهاجرت فیزیوتراپیست به آلمان

یکی از مزیت‌های مهاجرت فیزیوتراپیست به آلمان، نبود محدودیت سنی است؛ با این حال، متقاضیان در بازه سنی 30 تا 45 سال، شانس بیشتری برای پذیرش دارند و می‌توانند به سرعت در مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها مشغول به کار شوند.

مزیت مهاجرت فیزیوتراپیست به آلمان

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های مهاجرت‌ فیزیوتراپیست به آلمان، دریافت ویزای کاری و اقامت در این کشور است. به این منظور متقاضیان باید به مدت پنج سال در این کشور کار کنند و در آن اقامت داشته باشند. در صورتی که افراد بعد از پنج سال تخلفی نداشته باشند، می‌توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

مدت زمان دریافت تابعیت این کشور، هشت سال است و در صورتی که افراد طی این مدت در آلمان اقامت داشته باشند و تخلفی نکنند، می­توانند تابعیت آلمان را دریافت کنند.

آسان­ترین راه برای مهاجرت فیزیوتراپیست به آلمان

آژانس مهاجرتی «قصران گروپ» در زمینه سرمایه‌گذاری، تحصیل، کار و سرمایه‌گذاری در خارج از ایران فعالیت می‌کند. این مجمموعه در تلاش است که کامل‌ترین و دقیق‌ترین اطلاعات را متناسب با شرایط مهاجرتی افراد ارائه دهد. این مجموعه تعداد زیادی از پرونده‌های مهاجرتی موفق را در کارنامه حرفه‌ای کاری خود به ثبت رسانده است و متقاضیان را در تمامی مراحل و فرآیندهای مهاجرت، یاری می‌دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://ghasrangroup.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن 02122118085 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گروپ
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان