شرایط فوق العاده دریافت وام 50 میلیون تومانی بدون سود از بانک کارآفرین

ژیوار

مشتریان بانک کارآفرین دارای حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه و با معدل حساب امکان دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح «نیک آفرین پلاس» را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تجارت نیوز، مشتریان بانک کارآفرین که مایل به دریافت وام بدون سود هستند کافی است معدل حداقل سه ماهه برای حساب قرض الحسنه خود ایجاد کنند. متقاضی در زمان دوره انتظار امکان استفاده از حساب خود را ندارد و نمی‌تواند پولی برداشت کند. در صورتی که مشتری در دوره انتظار و زمان ایجاد معدل حساب پول برداشت کند، امکان درخواست برای تسهیلات مذکور را نخواهد داشت. متقاضی برای دریافت این وام باید ضامن کسر از حقوق داشته باشد. بعد از دریافت وام، حداکثر 36 ماه زمان برای بازپرداخت آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط 1 میلیون و 476 هزار و 199 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 3 میلیون و 143 هزار و 173 تومان می‌رسد. جمع اصل وام و سود آن هم 53 میلیون و 143 هزار و 173 تومان است.

دریان سفر امید

درباره دستاوردهای بانک کارآفرین بدانید

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که از پنجم آذرماه 1379 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک در مدت فعالیت خود علاوه بر ارائه خدمات پولی و مالی مجاز، به دلیل کسب نشان برنزین در پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی 34 هزار در سال 1400، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری در بین 500 شرکت بزرگ ایران و همچنین مقام سوم در پاسخگویی به شهروندان در بین بانک‌های خصوصی و دولتی و … مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز