شرایط فروش وانت پراید 151 اعلام شد

پراید وانت-کاماپرس
ژیوار

گروه خودروسازی سایپا به منظور افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، فروش وانت پراید 151 و انواع نیسان را از صبح روز گذشته آغاز کرد. متقاضیان به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام باید به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کنند.

به گزارش کاماپرس، سایپا بعد از دریافت مجوزهای شماره گذاری از سازمان ملی استاندارد و محیط زیست، بخشنامه‌ای درباره شرایط فروش وانت پراید 151 و نیسان صادر کرد. براساس این بخشنامه، متقاضیان تا تکمیل ظرفیت محصول فرصت ثبت نام دارند و قرعه کشی اتفاق نخواهد افتاد. متقاضیان برای ثبت نام این خودرو باید به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس  saipa.iranecar.com مراجعه کنند و اطلاعات هویتی خود را ارائه بدهند و فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

امکانات، ویژگی‌ها و مشخصات خودرو وانت پراید 151

خودرو پراید وانت 151 با موتور یورو 04 با حجم هزار و 323 سی سی به بازار عرضه شده است. حداکثر قدرت این خودرو معادل 71 اسب بخار است و حداکثر گشتاور آن به 108 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 6.6 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. کولر، سیستم ضدسرقت با کد متغیر، چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، ترمز آ بی اس، قفل مرکزی، ساعت دیجیتال، آینه‌های جانبی تاشو با قابلیت تنظیم از داخل و همچنین کمربند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع، برف پاک کن شیشه جلو با دور قابل تنظیم، فرمان هیدرولیک، رادیو سی دی با قابلیت پخش MP3، چراغ هشدار دهنده عیب موتور، فرمان هیدرولیک و فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع از جمله امکانات این خودرو هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان