شرایط فروش فوری لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه

ژیوار

فروش فوری لاماری ایما هیبرید ویژه اردیبهشت 1403 در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز شد.

به گزارش کاماپرس، براساس بخشنامه سومین فراخوان عرضه خودرو در سامانه خودروهای وارداتی، اطلاعات فروش فوری لاماری ایما هیبرید ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شده است. براساس این بخشنامه که شرکت آرین پارس ارائه کرده‌است، متقاضیان این خودرو تا پایان روز 29 اردیبهشت 1403 فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام و واریز وجه اقدام کنند.

در این عرضه لاماری ایما هیبرید مدل 2023 موجود است. قیمت مصوب این خودرو یک میلیارد و 866 میلیون تومان تعیین شد. متقاضیان بعد از تکمیل مراحل خرید بعد از 30 روز کاری خودرو را تحویل خواهند گرفت. جریمه دیرکرد این خودرو سالانه 30 درصد تعیین شده‌ است.

ویژگی های فنی لاماری ایما هیبرید

این خودرو دارای موتوری 1.5 لیتری با پیشرانه 5 سیلندری  توربوشارژ است که پیشرانه برقی نیز آن را تغذیه می کند. لاماری ایما هیبرید دارای توانی معادل 174 اسب بخار  و گشتاوری 300 نیوتن متری است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

لاماری ایما هیبرید گیربکس CVT برقی دارد. مصرف سوخت آن در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی حدود 5.3 لیتر است که در مقایسه با کراس اورهای بنزینی مصرفی پایین تر دارد. این خودرو به دلیل اینکه دارای دوربین ثبت وقایع، سامانه پاکسازی هوای کابین و ظرفیت باتری 2 کیلووات ساعتی است از نظر کارایی مورد توجه بسیاری از خریداران خودروهای هیبرید است.

از مهمترین آپشن‌های این خودرو می‌توان به هشدار خروج از لاین، هشدار برخورد از جلو و عقب، رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه اشاره کرد. همچنین امکانات رفاهی مانند صندلی برقی جلو، گرمکن صندلی جلو، سردکن صندلی راننده و ماساژور دارد.

آپشن‌های نسخه هیبرید کمی بیشتر از نسخه بنزینی این مدل است. به طوری که در هیبرید سیستم خودکار تنظیم آینه هنگام حرکت به عقب، دوربین 360 درجه، نورپردازی داخل کابین و نوربالای اتوماتیک اضافه دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز