شرایط فروش خودرو تیارا پرایم با تحویل 30 روزه اعلام شد

ژیوار

مکث موتور شرایط فروش نقدی تیارا پرایم یا همان بیجینگ ایکس 7 را با موعد تحویل 30 روز کاری اعلام کرده است. متقاضیان تیارا پرایم این امکان را دارند تا برای ثبت نام و تکمیل ظرفیت به سایت مکث موتور مراجعه کنند.

به گزارش کاماپرس، مکث موتور، از زیرمجموعه گروه ماموت، مکث تیارا پرایم را به جای مدل قبلی این خودرو به بازار ارائه کرد. طراحی ظاهری این نسخه نسبت به نسل قبل کاملا تغییر کرده است و آپشن‌های بیشتری در مقایسه با مدل گذشته دارد. این خودرو اولین بار به صورت عمومی در نمایشگاه خودرو تهران 1402 رونمایی شد. تغییر سبک طراحی تیارا پرایم باعث شده است تا این اتومبیل از یک مینی ون به کراس اوور تبدیل شود. این موضوع باعث شده تا فروش خودرو تیارا پرایم از همان ابتدا در بازار آزاد قابل توجه باشد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

درباره امکانات،مشخصات فنی و ویژگی‌های خودرو تیارا پرایم بدانید

تیارا پرایم با یک موتور چهار سیلندر و حداکثر قدرت 188 اسب بخار به بازار عرضه شده است. این خودرو به جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه مجهز شده و حداکثر گشتاور آن به 305 نیوتن متر می‌رسد. شتاب 100 کیلومتری این خودرو در مدت زمان 7.8 ثانیه اتفاق می‌افتد و حداکثر سرعت این خودرو به 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر 7.4 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند؛ همچنین به امکاناتی مانند شش کیسه هوایی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، دستیار حفظ ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری و هم چنین ترمز اضطراری خودکار مجهز شده است. کروز کنترل تطبیقی، سیستم جلوگیری از برخورد جلو، رادار حرکت بین خطوط و هشدار خروج از خط، رادار نقطه کور، دستیار پارک و … از دیگر امکانات این خودرو هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : مکث موتور
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان