شرایط فروش اقساطی کی ام سی k7 در تیر 1403

شرایط فروش اقساطی کی ام سی k7 در تیر 1403-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو جک کی 7 یا ایکس 7 از کراس اوورهای چینی است که توسط کرمان موتور مونتاژ شده و با نام KMC K7 در بازار خودرو ایران به فروش می‌رسد. این خودرو در سال 2017 در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی شد و در سال 1400 پا به بازار ایران گذاشت. کی ام سی k7 با امکانات مناسب و طراحی جدید نسبت به رقبای خود، از چهره بروز و مدرن‌تری برخوردار است.

این خودرو در دو تریم ۵ نفره و ۷ نفره به بازارهای جهانی عرضه شد که کرمان موتور نسخه ۵ سرنشین آن را در ایران به فروش می‌رساند.

کاماپرس در این گزارش به شرایط فروش اقساطی کی ام سی k7 می‌پردازد.

قیمت کی ام سی k7 در این فروش اقساطی 1 میلیارد و 670 میلیون تومان تعیین شده است. برای خرید این خودرو به صورت اقساط پرداخت حداقل 50 درصد از قیمت آن یعنی 835 میلیون تومان لازم است.

پرداخت اقساط کی ام سی k7 به صورت 6، 12، 18، 24 و 30 ماهه امکان پذیر خواهد بود. این خودرو با تحویل فوری و با ثبت سند به نام خریدار به فروش می‌رسد.

شرایط فروش اقساطی کی ام سی k7 در تیر 1403-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی کی ام سی k7

خودرو کی ام سی k7 از پیشرانه‌ 4 سیلندری استفاده می‌کند که 16 سوپاپ دارد. حداکثر قدرت 174 اسب‌بخار در 5500 دور در دقیقه و 251 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین گیربکس به کار رفته در این کراس اوور شش دنده دستی و اتوماتیک و دو کلاچه DCT  بوده و استاندارد آلایندگی آن یورو 5 است.

سیستم فرمان جک K7 از نوع برقی بوده و به EPS مجهز است. همچنین سیستم ترمز KMC k7 جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی را شامل می‌شود. در مجموع سیستم فنی این خودرو مجهز به تجهیزات با‌کیفیتی است.

شایان ذکر است که متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش اقساطی این خودرو می‌توانند به سایت سپند خودرو مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپند خودرو
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز