شرایط دریافت وام 600 میلیون تومانی بانک ملت با سود متغیر

ژیوار

بانک ملت به منظور تکمیل خدمات خود و خدمت رسانی بیشتر به مشتریان طرح تسهیلاتی به نام «شایان یک» را تدارک دیده است. سقف این وام 600 میلیون تومان است و سود آن با توجه به ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک ملت که مایل به بهره مندی از این وام 600 میلیون تومانی بانک ملت باید در یکی از شعبه‌های سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند و در آن مبلغ 15 میلیون تومان سپرده گذاری کنند. بعد از واریز مبلغ لازم است که بین دو تا شش ماه میانگین حساب ایجاد شود. به مبلغ سپرده گذاری شده در حساب سودی تعلق می‌گیرد. مبلغ سود این تسهیلات بین 14 تا 23 درصد تغییر می‌کند. بعد از دریافت این وام، امکان تسویه اقساط آن بین 12 تا 36 ماه وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ وام 23 میلیون و 225 هزار و 833 تومان است. کل سود تسهیلات به 236 میلیون و 129 هزار و 986 تومان می‌‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز به 836 میلیون و 129 هزار و 986 تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

درباره بانک ملت بیشتر بدانید

بانک ملت تاریخ بیست و نهم آذرماه 1358 فعالیت خود را آغاز کرده و از آن زمان تاکنون انواع خدمات را به مشتریان خود ارائه داده است. سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات ریالی، سپرده‌ها و خدمات و تسهیلات ارزی خدمات این مجموعه هستند.

این بانک طی سال‌های خدمات خود توانسته تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران در چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران 1402، تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال 1396، عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سال 1395 سازمان مدیریت صنعتی و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز