شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک تجارت با اقساط 11 میلیونی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از بانک‌های دولتی کشور بانک تجارت است که به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «تسریع» را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی این طرح با سود متفاوت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، سود تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک تجارت برحسب مدت بازپرداخت و ضریب تسهیلات متفاوت بوده و چهار یا شش یا 23 درصد است. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند. همچنین به منظور دریافت این وام داشتن فیش حقوقی صادره از شرکت و سفته مورد نیاز بوده و کارمندان به منظور ضمانت امکان ضامن شدن به شکل ضربدری را دارند. پس از دریافت تسهیلات مذکور با توجه به قرارداد وام مدت زمان بازپرداخت آن مشخص خواهد شد. افرادی که تسهیلات مذکور را براساس قرارداد قرض الحسنه دریافت کرده باشند حداکثر ظرف 18 ماه و اشخاصی که وام را طبق قرارداد مرابحه گرفته باشند، حداکثر طی 36 ماه امکان بازپرداخت را خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

میزان اقساط وام بانک تجارت طبق شرایط اعلامی چقدر است؟

با در نظر گرفتن مبلغ مذکور، حداکثر مدت زمان 36 ماه و سود 23 درصدی، میزان هر قسط 11 میلیون و 612 هزار و 916 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 418 میلیون و 114 هزار و 993 تومان است.

لازم به ذکر است افرادی که قبلا نزد بانک تجارت حسابی دارند، به افتتاح حساب جدید نیازی نداشته و می‌توانند از طریق سپرده قبلی خود برای دریافت وام مذکور اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز