شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

ژیوار

مشتریان بانک کشاورزی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، در صورتی که حداقل یک ماه از مدت زمان خواب سپرده ایشان گذشته باشد می‌توانند برای وام 200 میلیون تومانی طرح «احسان» درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام 200 میلیون تومانی طرح احسان بانک کشاورزی قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد صفر یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضریب برابری این طرح، با توجه به مدت میانگین حساب و دوره بازپرداخت متفاوت بوده، اما در کل بین 5 درصد تا 190 درصد خواهد بود. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. سقف مدت زمان بازپرداخت تسهیلات حداقل 12 ماه است و حداکثر به 36 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اگر سقف وام، کارمزد چهار درصد و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه را در نظر بگیریم، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 904 هزار و 797 تومان است. کل سود تسهیلات به 12 میلیون و 572 هزار و 692 تومان و جمع رقم وام و سود آن به 212 میلیون و 647 هزار و 692 تومان خواهد رسید.

دریان سفر امید

برخی از خدمات بانک کشاورزی را بشناسید

بانک کشاورزی تنها بانکی است که به صورت تخصصی به افزایش بهره وری و عملکرد بخش کشاورزی و دامپروری کشور توجه دارد و در این راستا تسهیلات و خدمات گسترده پولی و بانکی را به فعالان این حوزه ارائه می‌دهد. هم اکنون این بانک در سراسر کشور هزار و 817 شعبه و 50 شعبه تخصصی ارزی دارد که به مشتریان واجد شرایط خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

این بانک هم اکنون در قالب خدمات سپرده‌ای، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی، بانکداری اینترنتی، افتتاح حساب، بازپرداخت اقساط تسهیلات، جشنواره آوای مهر، سپرده گذاری و … به مشتریان واجد شرایط خود خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز