شرایط دریافت وام 15 میلیون تومانی بازنشستگان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی که مشمول طرح ضیافت می‎شوند تا سقف 8 یا 15 ملیون تومان اعتبار خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب داده می‌شود.

به گزاش کاماپرس، برای برخی از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری پیامکی از سوی بانک صادرات ارسال شده که این افراد مشمول طرح ضیافت می‌شوند. مشمولان می‌توانند از تاریخ 13 تا 17 اسفندماه با مراجعه به سامانه ضیافت بانک صادرات در این طرح ثبت‌نام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در این طرح اختیاری که زمان استفاده از آن طی 22 اسفندماه تا 3 اردیبهشت 1402 خواهد بود و بدون سود بانکی است، میزان اعتبار برای کالاهای مصرفی از فروشگاه‌های رفاه و وین مارکت حداکثر تا 8 میلیون تومان با بازپرداخت اقساط 6 ماهه خواهد بود. همچنین مشمولان می‌توانند تا حداکثر 15 میلیون تومان لوازم خانگی خریداری کنند که اقساط آن 10 ماهه تعیین شده است.

هر مشمول فقط می‌تواند یک فروشگاه طرف قرارداد را انتخاب کند که پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام فرد می‌تواند با مراجعه به یکی از شعب، کالای موردنظر را خریداری کند.

راز آسمان پایتخت

برای خرید از فروشگاه رفاه سپهر کارت و کد ملی نیز باید ارائه شود. مبلغ 50 هزارتومان نیز بابت هزینه‌ها و بیمه طرح به اولین قسط دریافتی از بازنشسته اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلیات و شرایط طرح می‌توانند به سامانه ضیافت مراجعه کنند.

براساس گزارش ایسنا، پیامک دعوت ارسالی فقط باید از سرشماره صادرات باشد و ارسال پیامک از سرشماره دیگری قابل اعتماد نخواهد بود.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز