ویژگی های وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین + مبلغ اقساط

آن دسته از مشتریان بانک آینده که به وام احتیاج دارند، می‌توانند با افتتاح سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه، برای دریافت تسهیلات «صبا» درخواست دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این مجموعه به منظور تامین کمبود نقدینگی اشخاص حقیقی برای تعمیر و بازسازی ملک و خرید کالا و همچنین خدمات، لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام طرح صبا را تبیین و معرفی کرده است. علاوه بر اشخاص حقیقی، پرسنل شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف که طرف قرارداد بانک کارآفرین هستند، امکان استفاده از این وام را دارند. این افراد به صورت گروهی و سازمانی با ارائه معرفی نامه، در قالب شرایط ویژه، از مزایای طرح صبا برخوردار می‌شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

آشنایی با شرایط وام طرح صبا

حداکثر مبلغ وام طرح صبای بانک کارآفرین 200 میلیون تومان اعلام شده است. سود این وام 24 درصد بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن براساس مبلغ تسهیلات دریافتی 36 یا 48 یا 60 ماه خواهد بود. وام گیرندگان برای دریافت مبلغ تسهیلات کمتر از 60 میلیون تومان باید دو ضامن رسمی داشته باشند. به منظور دریافت مبالغ بالاتر از 60 میلیون تومان نیز سند ملکی نیاز است. 22 درصد از مبلغ تسهیلات تا زمان تسویه کامل اقساط نزد بانک مسدود خواهد شد. لازم به ذکر است که افراد هنگام پرداخت اقساط حق استفاده از سپرده خود را ندارند و مبلغ حساب آن‌ها تا پایان بازپرداخت قابل استفاده نیست.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات، 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز