شرایط دریافت وام 1 میلیارد تومانی بانک پارسیان

ژیوار

بانک پارسیان به آن دسته از مشتریان خود که مایل به دریافت وام هستند، در قالب طرح «نوید» تسهیلات 1 میلیارد تومانی پرداخت می‌کند. افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک پارسیان سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، تمامی افراد اعم از حقیقی و حقوقی این امکان را دارند که برای وام 1 میلیارد تومانی بانک پارسیان درخواست بدهند. سود این تسهیلات برحسب سود سپرده و مدت زمان بازپرداخت آن تعیین می‌شود اما حداکثر به 23 درصد می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است اما طی مدت زمان انسداد حساب، به آن سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز برحسب سود سپرده متفاوت بوده و حداکثر 60 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 28 میلیون و 190 هزار و 471 تومان است. کل سود تسهیلات، 691 میلیون و 428 هزار و 265 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 1 میلیارد و 691 میلیون و 488 هزار و 265 تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

با برخی از اهداف و خدمات بانک پارسیان آشنا شوید

بانک پارسیان سال 1380 در زمینه ارائه انواع خدمات پولی و بانکی و با هدف گسترش فعالیت در بخش صنایع، به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع وابسته با فراهم کردن امکانات، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین و همچنین تامین مالی برای زیربخش‌های ساخت، تجارت و مصرف فعالیت خود را آغاز کرد.

در حال حاضر بانک پارسیان انواع خدمات اعم از سپرده‌های ریالی، خدمات و تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی و کارت‌های بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 1 میلیارد تومانی بانک پارسیان

  1. مریم جعفری گفته:

    سود 23 درصد خیلی زیاده، الان با یک میلیارد دیگه کسب و کار کوچکی هم نمیشه راه انداخت آخه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز